Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر منصوری نسب بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز آموزش حضوری در مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فنی حرفه‌ای استان بوشهر سه هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر دارد که ۴۰ درصد از آنها غیربومی هستند.

وی اضافه کرد: در این راستا دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تمهیدات لازم را برای سرگیری آموزش‌های حضوری و ارائه خدمات رفاهی را در برنامه ریزی های خود گنجانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: مطابق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کلاس‌های دروس عملی و تئوری - عملی از ١۴ تا ٣١ فروردین ١۴٠١ به صورت حضوری برای دانشجویان بومی و همچنین مجازی برای دانشجویان غیربومی دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از اول اردیبهشت ماه در صورت پایداری وضعیت منطقه آبی و زرد کرونایی، تمامی کلاس‌ها برای دانشجویان بومی و غیر بومی با ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان به شیوه کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.

منصوری نسب یادآور شد: تزریق دو دوز واکسن کووید ۱۹ برای حضور دانشجویان در کلاس‌های درس و استفاده از خدمات آموزشی و همچنین تزریق سه دوز واکسن کووید ۱۹ که از طریق وب سرویس وزارت علوم قابل کنترل می‌باشد برای استفاده از خدمات رفاهی برای تمامی دانشجویان الزامی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان از اول اردیبهشت ماه، کلاس‌های عملی و تئوری-عملی بر اساس برنامه تقویمی که بروی سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بارگذاری می‌شود، حضوری خواهد بود که شرط شرکت در کلاس‌ها تزریق دو دوز واکسن کووید ۱۹ می‌باشد.

کلاس‌های دروس عملی و تئوری - عملی کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای امام خامنه ای و الزهرا (س) بوشهر بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از ١۴ فروردین ماه به صورت حضوری شروع شده است و تاکنون نزدیک به ٧٠ درصد از دانشجویان بومی از خدمات آموزشی استفاده کرده‌اند.

امروز برگزاری کلاس‌های حضوری توأم با حضور ناظر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد بازدید قرار گرفت و استادان و دانشجویان در کلاس‌های درسی خود همانند روزهای ابتدایی سال جدید در مراکز حضور پیدا کردند.

ناظر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری کلاس‌ها، خوابگاه‌ها و سلف سرویس مراکز استان در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 5460992

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوشهر دانشگاه فنی و حرفه ای ویروس کرونا ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گردشگری سانحه تصادف گرگان خرم آباد دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، با اشاره به نقش پررنگ بانوان در حرفه پرستاری گفت: در دنیا ۹۰ درصد پرستاران را بانوان و ۱۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند، اما در کشور ما پذیرش دانشجویان مرد افزایش یافته و ۷۵ درصد پرستاران، زن و ۲۵ درصد آنها، مرد هستند.

وی ادامه داد: جمعیت بزرگ بانوان در این حرفه نشان از تأثیرگذاری زنان در اجتماع دارد و نیاز به توجه خاص به این گروه را بیشتر می‌کند.

عبادی گفت: ماهیت شغل پرستاری، سخت و دشوار است، زیرا خدمت پرستاری لحظه‌ای متوقف نشده و مراقبت از بیمار در شیفت‌های پی در پی ادامه دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، در زمینه پیگیری فرآیند نگارش لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران، افزود: این لایحه به انجمن‌های پرستاری ارسال شده و در این زمینه نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی گفت: امیدواریم پس از تدوین لایحه نهایی و چکش کاری آن در وزارت بهداشت، از ظرفیت‌های نهاد ریاست جمهوری برای ابلاغ آن نیز بهره ببریم تا خدمات سلامت توأم با حفظ کرامت مردم و پرستاران، با کیفیت بالا به جامعه ارائه شود.

کد خبر 6094491 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است