Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  امروز را می توان روز افزایش قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ نامید؛ به طوری که اکثر خودروها در این مدل برخلاف چند روز گذشته ثبات قیمتی را شکستند و با افزایش روبرو شدند؛ به طوری که پژو پارس و ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ هر کدام به ترتیب ۳ و ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

در معاملات امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، در مدل ۱۴۰۱ ، ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۸۶ میلیون تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو در مدل ۱۴۰۰، که دیروز با افزایش سه میلیون تومانی، ۳۶۸ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز هم ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. در نسخه اتوماتیک و سقف شیشه با سال تولید ۱۴۰۰ این خودرو همچنان ۵۴۰ میلیون تومان معامله می شود.

۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱، کماکان ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود و نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی نداشته است اما در مدل  ۱۴۰۰ این خودرو که در دو روزگذشته در مجموع ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز هم با افزایش یک میلیونی به روند افزایشی خود ادامه داد و به قیمت ۲۷۰ میلیون تومانی رسید. نسخه تیپ ۵ این خودرو در نسخه آپشنال با ۵ میلیون تومان افزایش و پس از چند روز ایستایی قیمت به ۳۳۰ میلیون تومان رسید و در نسخه کم آپشن که دیروز را با ۱ میلیون تومان افزایش قیمت به پایان رساده بود، امروز تغییری در قیمتش ایجاد نشد و همان ۳۲۳ میلیون تومان دیروز معامله شد.

رانا پلاس هم در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت باقی ماند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۱، بدون تغییر ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در نسخه ۱۴۰۰ با افزایش ۱ میلیون تومانی به ۲۶۵ میلیون تومان رسید.



قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱ که تغییرات قیمتی چندانی در روزهای گذشته نداشت، امروز ۳ میلیون تومان گران شد و به ۳۵۳ میلیون تومان رسید. در نسخه ۱۴۰۰ برخلاف روزهای گذشته که ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز تغییری در قیمتش نداشت و همان ۳۳۵ میلیون تومان گذشته معامله شد. در نسخه ساده هم این خودرو با ثبات قیمتی همراه بود و همان ۲۸۰ میلیون دیروز معامله شد.

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۱، پس از کاهش ۳ میلیونی دیروز امروز تغییر قیمتی نداشت و همان ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد، در مدل ۱۴۰۰ این خودرو تغییر قیمت نداشت و همان ۳۶۰ میلیون تومان روز گذشته معامله شد.

 

افزایش قیمت هر دو مدل دنا



تارا اتوماتیک در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ افزایش قیمت داشت و هر دو مدل با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب ۵۳۵ و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می شوند. نسخه های دستی این خودرو هم در مدل های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت به ارزش ۳۹۷ و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شدند.

شاهین هم در بازار پس از جهش ۵ میلیون تومانی در اواخر اسفند ماه مدت هاست در مدل G بدون تغییر و ۳۴۰ میلیون معامله می شود.

 

قیمت روز انواع پراید در بازار



پراید هم در هر دو مدل ۱۱۱ و ۱۳۱ پس از افزایش چند میلیونی در روزهای گذشته بدون تغییر قیمت همان ۱۸۸ میلیون در مدل ۱۱۱ و ۱۷۱ میلیون در مدل ۱۳۱ معامله می شوند. تیبا هم مانند روزهای گذشته در هر دو نسخه صندوقدار و هاچبک بدون تغییر، به ترتیب ۱۷۰ و ۱۸۳ میلیون تومان معامله شدند.


 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت خودرو امروز افزایش قیمت پژو پارس ایران خودرو سایپا میلیون تومان معامله میلیون تومان معامله شد میلیون تومان گران شد میلیون تومان رسید ۵ میلیون تومان میلیون تومانی روزهای گذشته افزایش قیمت تغییر قیمت بدون تغییر دو مدل مدل ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد

به گزارش صدای ایران از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته با افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد. افزایش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی بود و تنها قطعه‌ای را که در کانال بالاتر نشاند، سکه امامی بود.

مهار بازار طلا مقطعی است؟

کارشناسان اقتصادی شکل‌گیری هر روندی در بازار طلا را متاثر از نوسانات قیمت دلار می‌دانند. با وجود اینکه سیاست‌گذار همواره درصدد ایجاد چارچوب قیمتی مشخصی برای دلار است، اما تحلیلگران اقتصادی اقدامات سیاست‌گذار برای مهار قیمت‌ها را مقطعی می‌دانند و و معتقدند قیمت‌ها مسیر حرکتی خود را می‌روند. با وجود این، آنها می‌گویند نباید انتظار رشد عجیب و غریبی در قیمت طلای داخلی طی هفته‌های آینده داشته باشیم.

توصیه کارشناسان اقتصادی به خریداران بازار فلز زرد خرید‌های پلکانی و ممانعت از نقطه‌زنی است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۲ دلاری معامله می‌شود و کاهش نزدیک به ۶ دلاری دارد. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۴ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار تومانی معامله شد و رشد ۴۹۰ تومانی نسبت به روز گذشته داشته است.

سکه امامی میلیونی رشد کرد

قیمت سکه امامی روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با رشد یک میلیون و ۳۹۴ هزار تومانی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۱ میلیون و ۶۸۹ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه بهار با افزایش ۶۹۵ هزار تومانی با رقم ۳۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی بسته شد.


گفتنی است قیمت نیم سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع‌سکه نیم میلیون تومان گران شد و با رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته شد. قیمت سکه گرمی روز دوشنبه ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت و با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا ۵۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت طلا در سومین روز معاملاتی هفته افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۶۱ هزار تومان افزایش پیدا کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۵۷ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۱۱ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز دوشنبه در تمام قطعات افزایش داشت. حباب سکه امامی ۷۷۱ هزار تومان، سکه بهار ۸۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۶ هزار تومان، ربع‌سکه ۳۴۹ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲۵ هزار تومان افزایش پیدا کرد.


دیگر خبرها

  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول