Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:51:48 GMT

نویدکیا: مسابقه سخت و مهمی را پیش رو داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۱۵۸

نویدکیا: مسابقه سخت و مهمی را پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل پاختاکور را دیداری سخت و مهم توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چند بازی پاختاکور را دیدیم و تجربه چندین ساله‌ام در بازی‌های آسیایی همیشه این موضوع را به من یادآوری می‌کند که بازی اول همیشه سخت‌ترین بازی است و برای همین می‌دانیم که بازی سختی داریم، آنهم مقابل تیمی که در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و برای همین بازی فردا، مسابقه خیلی مهمی برای ماست. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. پاختاکور تیم خوبی در بُعد تاکتیکی است و این کار را برای حریفانش سخت می‌کند. طی روزهای اخیر تمرینات خوبی داشته‌ایم و  سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان اصفهان محرم نویدکیا سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان

پرسپولیس بعد از شکست غیرمنتظره و شوکه‌کننده در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی و ناکام در رسیدن به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها، حالا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر است؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت در ۶ هفته پیش‌رو باید بتوانند هم حداکثر امتیازات را به‌دست آورند و هم اینکه چشم‌انتظار لغزش استقلال باشند تا بتوانند فاصله یک امتیازیِ موجود را جبران کنند و به صدر جدول برسند و بعد از ناکامی در جام حذفی، بتوانند از قهرمانی‌شان در لیگ برتر دفاع کنند.

شاگردان اوسمار ویرا در حساس‌ترین نبرد باقی‌مانده‌شان از دیدار‌های لیگ بیست‌وسوم، فرداشب در ورزشگاه آزادی تهران باید به مصاف سپاهان اصفهان بروند و برابر طلایی‌پوشان اصفهانی صف‌آرایی کنند. بدون‌شک لغزش مقابل سپاهان می‌تواند امید‌های پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را به حداقل برساند، اما در نقطه مقابل، شکست دادن حریف اصفهانی می‌تواند هم باعث گرفتن انتقام شکست دور رفت شود و هم اینکه سرخ‌پوشان را بیش از پیش به دفاع از قهرمانی‌شان امیدوار کند. در این میان، وضعیت فهرست پرسپولیس برای دیدار با سپاهان مانند همیشه پرستاره نیست و همین مسئله باعث شده تا اوسمار ویرا، دغدغه چینش ترکیب اولیه تیمش را داشته باشد.

بحران بزرگ در دفاع راست پرسپولیس!

دانیال اسماعیلی‌فر به‌واسطه محرومیت ایجاد شده بعد از حرکت جنجالی در نبرد مقابل صنعت‌نفت آبادان، نمی‌تواند برابر تیم سابق خود با پیراهن پرسپولیس به میدان برود و در فهرست سرخ‌پوشان پایتخت برای دیدار فردا حضور ندارد؛ آن‌هم در حالی‌که فرشاد فرجی و وحدت هنانوف، گزینه‌های اصلی جانشینی اسماعیلی‌فر هستند. فرجی در دیدار قبلی برابر آلومینیوم اراک در ترکیب پرسپولیس به عنوان یار جانشین اضافه شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد پرنوسانی داشت.

هنانوف هم بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، به دلیل آسیب‌دیدگی از فهرست پرسپولیس دور بوده و در دیدار قبلی مقابل آلومینیوم اراک هم در فهرست سرخ‌پوشان حضور نداشت. با این وجود گفته می‌شود که مصدومیت او رفع شده و می‌تواند برابر سپاهان به میدان برود، اما با توجه به دوری طولانی‌مدت هنانوف از فهرست پرسپولیس و زمین مسابقه، بدون‌شک حضور این مدافع تاجیکستانی در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد؛ به‌ویژه آنکه در ترکیب سپاهان، ستاره‌هایی مانند رضا شکاری و فرشاد احمدزاده و البته امید نورافکن و میلاد زکی‌پور حضور دارند که می‌توانند از کانال راست خط دفاعی پرسپولیس روی دروازه این تیم خلق موقعیت کنند و همین مسئله باعث شده تا اوسمار ویرا برای انتخاب جانشین دانیال اسماعیلی‌فر دچار چالش شود.

بیرانوند ریسک نمی‌کند و رفیعی فیکس می‌ماند؟

علیرضا بیرانوند در روز‌های گذشته گچ دست خود را باز کرده و به تمرینات پرسپولیس بازگشته است، اما با این وجود، او هنوز شرایط حضور در مسابقه را ندارد و گفته می‌شود نیاز به پروسه ریکاوری طولانی‌تر است تا بتواند از خطر آسیب‌دیدگی مصون بماند. همین مسئله باعث شده تا احتمال اینکه این ستاره باتجربه در دیدار با سپاهان هم غایب باشد، به میان آید و گفته می‌شود احتمالاً اوسمار ویرا برای این مسابقه حساس ریسک نخواهد کرد و با توجه به شرایط ویژه بیرانوند، او در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار نخواهد گرفت.

بیرانوند اگر فرصت بازی در ترکیب پرسپولیس را به‌دست نیاورد، ویرا راه چاره‌ای جز اعتماد به امیررضا رفیعی ندارد؛ دروازه‌بان جوانی که در لیگ برتر رکورد ۱۰۰ درصد کلین‌شیت در ۴ مسابقه را در کارنامه خود دارد، اما در جام حذفی در یک مسابقه، ۴ گل دریافت کرد. رفیعی در حالی گزینه اصلی حضور در خط دروازه پرسپولیس است که سپاهان با ۴۴ گل زده بهترین خط حمله لیگ بیست‌وسوم را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد نبرد با طلایی‌پوشان اصفهانی می‌تواند بزرگ‌ترین آزمون رفیعی برای ادامه حضورش در پرسپولیس باشد.


منبع: فوتبال ۳۶۰

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!