Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:47:44 GMT

تأمین سوخت ۴۵۰ پرواز از منطقه خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۳۰۱

تأمین سوخت ۴۵۰ پرواز از منطقه خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درسال۱۴۰۰، بیش از ۵۹۵ هزار لیتر سوخت برای ۴۵۰ پرواز تأمین شد.

وی گفت: این رقم در سال ۹۹ نیز ۴۷۶ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت برای ۲۹۸ پرواز بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی افزود: تعداد پروازها در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۵۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا عوض‌وردی، رئیس واحد سوخت‌گیری منطقه خراسان شمالی نیز اظهار کرد: در ۱۵ روز ابتدای امسال برای ۱۸ پرواز سوخت‌گیری انجام شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط بحرانی حاکم در کشور و استان به جهت شیوع گسترده بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، شرکت ملی پخش فرآورده‌های استان بدون هیچگونه وقفه و تأخیر در تامین و سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بجنورد اقدام کرده است.

رئیس واحد سوخت‌گیری خراسان شمالی افزود: مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی بجنورد با ظرفیت سوخت‌رسانی ۱۸۰ هزار لیتری، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور را به‌عهده دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی خراسان شمالی سوخت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود