Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این بیانیه مشترک آمده است: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان امت اسلامی بوده اند؛ اما ملت های مسلمان با کمک خداوند و وحدت کلمه به اهداف والای اسلام نایل خواهند آمد.

بیانیه افزوده است: حادثه دلخراش حمله به سه تن از طلاب عزیز و روحانیان جهادگر و مجروحیت و شهادت ایشان در ماه مبارک رمضان در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی و هتک حرمت آستان ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا(ع) و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان زائران حرم رضوی، موجب تاثر و تاسف شدید جامعه حوزوی و مردم متدین ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه ادامه یافته است: در این اتفاق جانسوز، حجت‌الاسلام و المسلمین «اصلانی» از جانبازان دوران دفاع مقدس- به دو برادر شهیدش ملحق شد و مجروحان این حادثه، حجج اسلام «پاکدامن» و «دارایی» که از روحانیان جهادگر فعال بوده‌اند، هدف یکی دیگر از توطئه‌های شوم استکبار قرار گرفتند؛ که با بهره‌برداری از اندیشه‌های کوردلانه و پَست تکفیریان خبیث، قصد بر هم زدن آرامش و امنیت میهن عزیزمان را دارد.

بیانیه حاکی است: «حوزه علمیه جامعه الزهراءعلیهاالسلام» و «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران» ضمن عرض تسلیت این حادثه به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مقام معظم رهبری و خانواده این روحانیان عزیز و امت اسلامی، از مسئولان امنیتی و قضایی می‌خواهد با سرعت و هوشیاری، تمام مسببین این حادثه و ریشه‌های آن را شناسایی کنند و به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش ایرنا، فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

برچسب‌ها تروریسم حرم امام رضا قم تروریست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم حرم امام رضا قم تروریسم حرم امام رضا قم تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی این کشور حین برگزاری یک تمرین آموزشی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 6097459

دیگر خبرها

  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته