Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی کشاورز در بازدید سرزده خود از بخش های مختلف سازمان با حضور در مرکز اسناد و اداره آموزش و پژوهش منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری آموزش های صحیح می تواند مرکز قوت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق شهر هوشمند باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اداره آموزش و پژوهش، دوره های آموزش ویژه پرسنل سازمان را برگزار می کند، ضرورت دارد طبق نیاز سنجی سر فصل های مهم و کاربردی متناسب با شرح و وظایف کارکنان را در برنامه کاری خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کشاورز فعالیت مرکز اسناد در حوزه آرشیو بندی اطلاعات را مثبت و مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به این که مرکز اسناد سازمان منطقه آزاد کیش از اهمیت ویژه ای برخوردار است می تواند با ثبت علمی اطلاعات، زمینه ساز موزه اسنادی این منطقه باشد.

 کشاورز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با بررسی تاریخ خلیج فارس با محوریت تمرکز بر جزیره کیش، می توان قدمت این منطقه را در قالب یک موزه ارائه کرد که این امر علاقمندان زیادی را از داخل و خارج از کشور به جزیره جذب می کند.

وی ضمن بازدید از کتابخانه و شیوه آرشیو بندی اطلاعات که بر اساس آمارهای استاندارد و نرم افزارها انجام می شود؛ دستور بررسی طرح کتاب های دیجیتال را صادر کرد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات می توان از فضاهای موجود استفاده بهینه کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در حوزه هوشمند سازی تاکید کرد و اظهار داشت: با برنامه مدون گام های موثری در حوزه هوشمند سازی برداشته شده است تا فرایندها تسهیل و تسریع شود.

 مهدی کشاورز خاطر نشان کرد: باید تمام فرایندهای سازمان به صورت سیستمی و دیجیتالی ارائه شوند.

وی بر ارتقاء خدمات با کیفیت در منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: تسریع در نصب دکل جدید جهت ارتقاء و استفاده بهینه از ابزارهای ارتباطی باید در دستور کار مدیریت کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش قرار گیرد.

گفتنی است اداره آموزش و پژوهش سازمان منطقه آزاد کیش دوره های آموزشی ویژه کارکنان سازمان را بر عهده دارد که در ابتدای هر سال با نیاز سنجی از معاونت ها و مدیرت های سازمان بر اساس نیازها؛ تقویم آموزشی را تدوین می کند.

تا کنون ۲۴ دوره آموزشی با سرفصل های ” تفکر سیستمی، فرایندهای سازمانی، مدیریت بحران و آشنایی با تهدیدات و جنگ های اطلاعاتی، ثبت سفارش و آشنایی با مقررات، اصول و مهارت های مربیگری، آسیب شناسی خانواده، امنیت شبکه های اجتماعی و سواد رسانه ای، اصول و فنون مذاکره، متقاعد سازی مسائل حقوقی، قانون کار و نحوه دادرسی، کاربرد آمار در امور اداری و ارتباط موثر بر زبان بدن، قانون چک، مهندسی فرایندهای سازمانی، حسابداری پیمانکاری، مدیریت استراتژیک سازمانی، علم داده، پیشگیری از تخلفات اداری، مدیریت تضاد بین فردی، رهبری تحول در سازمان ها، قوانین و مقررات تامین اجتماعی، گزارش نویسی، مدیریت استرس و مالیات بر ارزش افزوده” با ۱۱۱ ساعت برای بیش از ۱۳۰۰ نفر برگزار شده است.

شایان ذکر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه احمد رجب پور معاون توسعه مدیریت و محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، از معاونت فرهنگی و اجتماعی،مدیریت های برنامه بودجه، امور حقوقی، املاک و مستغلات، حسابرسی، کار و اشتغال، بازرگانی، صنایع و اداره محیط زیست بازدید کرد.

48 

کد خبر 1619244

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد شهروند سازمان منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهترشدن شرایط حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، مصطفی عسکری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان پسماند نسبت به گذشته با تغییرات روبه‌رشدی همراه بوده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به اینکه دفن پسماندهای بیمارستانی طبق دستورالعمل مدیریت پسماندهای بیمارستانی به‌صورت تخصصی و در ترانشه جداگانه انجام می‌شود، افزود: پسماند ارمغان زندگی مدرن و صنعتی امروزی ما انسان‌ها و مهم‌ترین چالش کنونی طبیعت در همه کشورها از جمله کشور ماست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه برای ترغیب و تشویق کودکان، تعدادی از دانش‌آموزان به‌عنوان «همیار بازیافت» انتخاب شده‌اند و وظایف آن‌ها نیز مشخص و آموزش‌های لازم ارائه شده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش به‌عنوان دو اصل مهم در دستور کار سازمان قرار دارد و در این خصوص آموزش تفکیک از مبدأ و مدیریت پسماند به دانش‌آموزان انجام شده است.

وی یادآور شد: حفر ترانشه برای دفن پسماندهای عادی، بیمارستانی و پساب‌های خانگی، مدیریت شیرابه‌ها، احداث سرویس بهداشتی‌، گسترش فضای سبز، نمازخانه و سالن غذاخوری برای رفاه کارکنان کارخانه بازیافت، از اقدامات پیشِ‌روی این سازمان است که امیدواریم تا پایان سال‌جاری محقق شود.

کد خبر 747926

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند