Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:09:25 GMT

افتتاح ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۸۰۲

افتتاح ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا در قزوین

ایسنا/قزوین با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در شهرک صنعتی لیا ۲ واحد صنعتی افتتاح شد و همچنین مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا با حضور رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی شرکت نام‌آوران پویا چسب کاسپین مستقر در شهرک صنعتی لیا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت نام آوران پویا چسب کاسپین در زمینه تولید چسب ۱،۲،۳ و انواع چسب‌ها فعالیت دارد که با ۶ میلیون دلار برای ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم داشته است.

بنا بر این خبر شرکت ویرا نخ فیدار ریس، مستقر در شهرک صنعتی لیا با حضور رسولیان افتتاح شد؛ این واحد تولیدکننده نخ تکسچره و نخ تابندگی، نخ دوخت و فانتزی است که با ۵۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده و برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم به همراه داشته است‌. لازم به ذکر است که عمده محصولات تولیدی این شرکت به کشور ترکیه صادر می‌شود.

در این سفر مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا با ۷۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید؛ این پروژه طی ۱۸ ماه عملیاتی شده است. پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا به ظرفیت ورودی فاضلاب به میزان ۱۸۰۰ مترمکعب در روز و با سیستم هوازی، بی‌هوازی است.

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی کاسپین ۲

رسولیان در راستای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از شرکت‌های ایستا نوآوران نیرو و نوآور ارتباط صنعت مستقر در شهرک صنعتی کاسپین۲ واقع در شهرستان آبیک نیز بازدید کرد.

بنا بر این خبر شرکت ایستا نوآوران نیرو، تولیدکننده تابلوهای صنعتی برق فشار ضعیف و متوسط و قوی است که با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

شرکت نوآور ارتباط با صنعت تولیدکننده دسته سیم لوازم خانگی دوشاخه است که با ۲۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۶۴۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است. تا پیش از این، دسته سیم‌های لوازم خانگی وارد می‌شد اما اکنون ۹۰ درصد آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در این بازدید واحد کارگاهی نوآور ارتباط صنعت مستقر در شهرک صنعتی کاسپین۲ با حضور رسولیان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و افتتاح شد؛ واحد کارگاهی نوآور ارتباط با صنعت با ۱۵۰ میلیارد ریال برای ۶۵ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين وزارت صمت مستقر در شهرک صنعتی شهرک صنعتی لیا نفر اشتغال زایی میلیارد ریال نوآور ارتباط معاون وزیر افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد