Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت حرم رضوی، شهادت طلبه جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حادثه جنایت غم انگیز و تأسف‌بار واقع در آستان مقدس و نورانی علی ابن موسی الرضا سلام الله علیه در ماه رحمت و مغفرت رمضان که موجب شهادت و جراحت سه تن از طلاب جهادگر مشهد مقدس شد، موجب تأثر و تاسف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جریان تفرقه، انحراف و تکفیر در منطقه از بزرگترین فجایع است و هوشیاری و اتحاد بیش از پیش مسلمانان را در برخورد با این گونه مصائب می‌طلبد، اینجانب ضمن محکومیت این حمله ددمنشانه، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده آسیب دیدگان و آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای شهید حجت الاسلام والمسلمین آقای اصلانی از درگاه خداوند متعال برای مجروحان این حادثه نیز بهبودی و شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

انتظار آن است که مسئولان ذی ربط نسبت به شناسایی همه عوامل مرتبط با این جنایت و بررسی علت این حادثه تسریع و اقدامات لازم معمول دارند.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام تشخیص مصلحت نظام مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم