Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر از معرفی نفرات برتر جشنواره استانی رویداد ایده آرا با عنوان حمایت از طرح‌های زودبازده(حوزه مشاغل خانگی) که با همکاری مشترک مرکز رشد واحدهای فناور اهر و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی انجام شد، خبر داد.

مصطفی شکری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: رویداد ایده آرا در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده اشتغال و حمایت از ایده‌های آموزش و توانمندسازی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در حوزه‌ی مشاغل خانگی استان برگزار شد و فراخوان این جشنواره در بهمن ماه اعلام و تا ۲۶ بهمن که آخرین فرصت ارسال آثار بود، حدود ۲۰ اثر فاخر به دبیرخانه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، محورهای اصلی این رویداد استانی را اشتغال‌های زود بازده روستایی و اشتغال‌های خانگی با محوریت کسب و کار و اقتصاد برشمرد و گفت: شرکت کنندگان در این رویداد آثار خود را در یک فیلم سه دقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که در نهایت با رأی داوران از بین ۲۰ طرح ارسال شده به دبیرخانه، یک نفر اول، یک نفر دوم و دو نفر نیز مشترکا سوم شدند و همچنین دو طرح دیگر به عنوان طرح شایسته تقدیر انتخاب شد که اسامی برگزیدگان متعاقباً اعلام می‌شود.  

مدیر مرکز رشد و فناور واحدهای اهر افزود: سعی خواهیم کرد از ایده‌های برتر علاوه بر تجلیل در صورت داشتن شرایط استقرار در مرکز رشد این شهرستان، مقدمات استقرار و توسعه این ایده‌ها تا رسیدن به تجاری سازی حمایت انجام شود.

شکری در خصوص ارائه‌ی تسهیلات نیز گفت: این مرکز فناورانه به منظور حمایت و پرورش طرح‌های فناور پذیرفته شده در این مرکز، تسهیلات اعتباری در قالب اعتبارات تحقیقاتی، خدماتی و توسعه‌ای با عناوین تسهیلات دوره پیش رشد، رشد و پسا رشد و بر اساس آیین نامه‌ها و مقررات پارک علم و فناوری استان به متقاضیان خدمت رسانی می‌کند.

وی یادآور شد: مرکز رشد واحدهای فناوری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی اهر و پارک علم وفناوری آذربایجان‌شرقی از اواخر ۹۹ آغاز به کار و تاکنون بیش از ۲۰ طرح و ایده در قالب دوره‌ی پیش رشد، رشد و پسا رشد در این مرکز استقرار پیدا کرده‌اند.

رویداد ایده آرا، فرصتی مناسب برای توسعه‌ همکاری مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز علمی و آموزشی

رئیس طرح‌های راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی نیز در گفت‌وگو ایسنا، ضمن تقدیر از مدیریت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر در برگزاری این رویداد ایده آرا گفت: در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده، ایجاد اشتغال و درآمد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان حمایت مالی تا سقف یک میلیارد ریال از ایده‌های حائز شرایط کمیته امداد انجام خواهد شد. 

نادر مقبول القول، این رویداد استانی را فرصتی مناسب برای توسعه‌ی همکاری مابین کمیته امداد با مراکز علمی و آموزشی عنوان کرد.

وی بر ضرورت برگزاری اینگونه رویدادها و همایشهای علمی و آموزشی در سطح استانی و منطقه‌ای تأکید کرد و افزود: برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر حمایت از ایده‌های نو باعث ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار در جامعه و خصوصا در بین محرومین و مددجویان کمیته امداد خواهد بود.

گفتنی است؛ اختتامیه رویداد ایده شو با همکاری مشترک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برگزیده و ایده‌های راه یافته به این رویداد تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان اهر ايده حمایت از طرح های زودبازده کمیته امداد امام خمینی ره مرکز رشد واحدهای فناور آذربایجان شرقی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور