Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در ابتدای مسیر سفر به شهرستان سروآباد از جوانان پالنگانی که در اقدام خودجوش مشغول پاکسازی محیط زیست از زباله‌های به جای مانده از تعطیلات نوروز و روز طبیعت بودند تقدیر کرد.

وی اقدام این جوانان و دلسوزان طبیعت در حفظ محیط زیست را اقدامی ارزشمند خواند و فرهنگ‌سازی اینگونه حرکت‌ها را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان در ادامه از روند پروژه توسعه باغات دهکانان بازید کرد و در جریان چند و چون اجرای این طرح و مشکلات سد راه بهره‌برداری این پروژه قرار گرفت.

پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در جریان بازدید استاندار کردستان از پروژه تبدیل اراضی دیم به آبی و توسعه باغات در روستای دهکانان سرواباد اظهار کرد: ۶۰۰ هکتار از اراضی این روستا با اجرای این پروژه از دیم به آبی تبدیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در قالب ۳ استخر و یک ایستگاه پمپاز که تا این لحظه بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروزه از سوی جهاد کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است.

اسکندری با بیان اینکه تامین برق یکی از مشکلات بهره‌برداری از این پروژه است که امروز از سوی مدیرعامل شرکت برق قول رفع ان داده شده است.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد از اعتبار این پروژه توسط جهاد کشاورزی استان و ۱۵ درصد از سوی مردم تامین می‌شود که با توجه به محرومیت منطقه تامین سهم مردمی را بنیاد علوی تقبل نموده ولی تاکنون اجرایی نشده است.

وی اشتغالزایی این پروزه را ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: از سال ۹۶ تا کنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

بازدید از خط ۶۳ کیلووات کامیاران به دهکانان 

خط انتقال ۶۳ کیلو وات کامیاران به دهکانان از دیگر طرح‌هایی بود که توسط استاندار کردستان مورد بازدید قرار گرفت.

برای احداث این خط انتقال تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان توسط برق منطقه‌ای غرب کشور هزینه شده و برای توسعه این پست ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر هزینه می‌شود.

زارعی‌کوشا در ادامه با حضور در مزار شهدای سرخه توت به مقام شهدای این روستا ادای احترام کرد.

 افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای سرخه توت

زمین چمن مصنوعی روستاهای سرخه‌توت هم توسط استاندار کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این زمین چمن مصنوعی توسط بنیاد علوی با هزینه یک میلیارد تومان و در مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

تاکنون بنیاد علوی در شهرستان سروآباد ۸ زمین چمن مصنوعی و۳ سالن ورزشی را احداث و به بهره‌برداری رسانده است.

افتتاح ۳ واحد مددجویی در سروآباد

همزمان با حضور استاندار در سروآباد از ۳ واحد مددجویی در این شهرستان بهره‌برداری شد.

کوهسار قاضی‌زاده مدیر کمیته امداد سروآباد در مراسم افتتاح این واحدها اظهار کرد: مسکن محرومین شهری ۳  واحد با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان هر واحد ۶۴ مترمربع محل اعتبارات کمیته امداد بنیاد علوی خیرین و تسهیلات قرض‌الحسنه تامین شده است.

زارعی کوشا در ادامه سفر به شهرستان سروآباد با خانواده شهید سرافراز سردار ابراهیم مرادی دیدار و به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر استاندار کردستان سروآباد استاندار کردستان زمین چمن مصنوعی میلیارد تومان بهره برداری بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده