Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه قم یک شهر زیارتی و معنوی است، افزود: مدیریت شهری با همکاری مجمع خیرین سلامت در زمینه پاکسازی چهره و منظر شهر از جلوه های نامناسب معتادین متجاهر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به لزوم اثربخشی عینی اقدامات دستگاه ها و نهاد های مرتبط در موضوع مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و پیشگیرانه در حوزه سوء مصرف مواد مخدر از جمله اقداماتی است که می تواند در کاهش گرایش نسل جوان به این بلای خانمان سوز نقش آفرینی کند.

وی با تاکید بر دغدغه مندی همه در موضوع مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی- تبلیغی و نیز مردمی کردن فعالیت های مبارزه با مواد مخدر می تواند اثر بخشی مهمی در نتیجه طرح ها و برنامه های پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم را در بر داشته باشد.

استاندار قم همچنین به نقش رسانه و اطلاع رسانی درخصوص مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از روش های خلاقانه رسانه ای و آموزش تبعات مصرف مواد مخدر در بین نسل جوان و خانواده ها می تواند در پیشگیری از ابتلاء به این معظل در جامعه موثر باشد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی سید محمدتقی شاهچراغی قم مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی سید محمدتقی شاهچراغی قم آسیب های اجتماعی سید محمدتقی شاهچراغی قم مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم