Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:18:25 GMT

اولین دوره آموزشی جهاد تبیین در ورامین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۱۲۷

اولین دوره آموزشی جهاد تبیین در ورامین برگزار می شود

ایمان رعیت روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت : در راستای تحقق توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری به به امر خطیر جهاد تبیین و جلوگیری از ایجاد انحرافات ، اولین دوره آموزشی جهاد تببین در روز های پنجشنبه و جمعه به در مرکز اموزش طلوع خرداد بصورت رایگان می شود.

وی افزود : این دوره با حضور اساتید برتر کشوری در حوزه های اهمیت و ضرورت جهاد تبیین ، فن بیان و سخنوری ، سواد رسانه ای ، تاریخ معاصر ، مبانی ولایت فقیه و شبهات و جریان شناسی سیاسی و شرکت برگزار و شرکت برای عموم مردم در شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت بلا مانع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال حوزه جهاد تبیین گفت : هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی افرادی است که انگیزه فعالیت در این عرصه را دارند و نقش خود را در اجرای فرمان جهاد تبیین پیدا کرده اند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب ‌در راستای جهاد تبیین گفت : آن چیزی که مشخصا از کلام حضرت آقا برداشت می شود اینست که تبیین یعنی باز کردن گره های ذهنی مردم، به ویژه جوانان و نوجوانان در خصوص مبانی دینی و انقلابی که به نظر میرسد سربازان اصلی این جهاد همانند جهاد اصغر و کبیر جوانان می باشند. 

ایمان رعیت در پایان تصریح کرد : الحمدلله عمده افراد علاقه مند شرکت در دوره را جوانان تشکیل داده اند و مشخص است هر گونه اقدام در عرصه جهاد تبیین نیازمند ملزوماتی است که سعی شده است در این دوره به صورت فشرده در اختیار مخاطب قرار گیرد.

«جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین ورامین جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی