Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@05:20:55 GMT

جدیدترین اطلاعیه‌های افزایش سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۱۴۶

جدیدترین اطلاعیه‌های افزایش سرمایه

به گزارش بورس تابناک، طی امروز و روز گذشته ۶ شرکت بورسی و فرابورسی در ارتباط با مراحل افزایش سرمایه شرکت خود اطلاع رسانی کردند، همچنین ۲ نماد از اعلامیه پذیره نویسی خود خبر دادند. در ادامه به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شیران

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران از مبلغ ۹,۶۴۰,۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۹,۲۸۰,۳۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار سرمایه شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلامیه پذیره نویسی عمومی پردیس

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت سرمایه گذاری پردیس از مبلغ ۱,۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۷۸۸,۱۰۲,۹۸۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۶۱,۸۹۷,۰۱۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۴  تعیین شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۶۰ درصد اتکام

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سایر اندوخته‌ها به منظور شرایط خاص اقتصادی کشور و نیاز بیمه گران اتکایی به سرمایه بیشتر جهت نگهداری ریسک‌های بیمه‌ای بزرگ در داخل کشور که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده سنیر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه شرکت سیمان سفید نی ریز از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

    آگهی ثبت افزایش سرمایه ۴۷ درصدی داوه

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ افزایش سرمایۀ شرکت داروسازی آوه سینا از مبلغ ۴۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۹۶,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۲۱۶۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی بفجر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت فجر انرژی خلیج فارس از مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱۲,۹۵۹,۶۵۰,۹۳۸ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۰,۳۴۹,۰۶۲ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ تعیین شده است.

زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۳ درصدی مادیرا

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳، جلسۀ هیئت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنایع مادیران از مبلغ ۸,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ برگزار خواهد گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۷۹ درصد وسنا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا از مبلغ ۳,۴۵۸,۶۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (مولد نیروی خرم آباد) که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی ولبهمن

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ افزایش سرمایۀ شرکت بهمن لیزینگ از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان شیران افزایش سرمایه پذیره نویسی ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان قیمت گوشی ۰۰۰ ۰۰۰ ریال به مبلغ افزایش سرمایه شرکت پذیره نویسی عمومی ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ریال محل مطالبات آورده نقدی شرکت سرمایه حق تقدم ۱۴۰۰ ۱۲ مبلغ ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد

مسعود ایرانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس