Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط‌عمومی جهاد کشاورزی استان البرز، همزمان با سفر رئیس جمهور و تعدادی از وزرای دولت سیزدهم به استان البرز، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در البرز با حضور مدیران کل این دستگاه‌ها در جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.  

در میز ارتباطات مردمی جهادکشاورزی، مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، غله و خدمات بازرگانی، امور عشایر استان البرز و روسای سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی، شرکت پشتیبانی امور دام، مدیریت شعب بانک کشاورزی و مدیریت سازمان تعاون روستایی استان البرز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسیدگی به وضعیت تصرف اراضی ملی، مدیریت چرا در مراتع، واکسیناسیون دام و طیور و کنترل بیماری ها، توزیع مناسب نهاده های دامی و کشاورزی، توزیع عادلانه آرد دولتی، نحوه اعطای تسهیلات بانکی به کشاورزان و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی و صنایع کشاورزی از جمله درخواست های جامعه هدف این بخش است.  

گرانی مرغ، تخم مرغ و برنج، شکر و خرما، نحوه توزیع محصولات تنظیم بازار و خدمات دهی به عشایر از دیگر موضوعات قابل بررسی در میز خدمت جهاد کشاورزی است.  

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی استان البرز پروندهٔ خبری نوزدهمین سفر استانی دولت؛ سفر یک روزه رییس جمهور به ایران کوچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی استان البرز وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی استان البرز جهاد کشاورزی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل فردا در آخرین روز جشنواره مسابقات بومی و محلی برگزار و زیباترین شتر، زیباترین اسب، زیباترین جهاز و .. معرفی خواهند شد.

مراسم دومین روز جشنواره فردا از ساعت نه صبح آغاز و تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان