Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مدیران سازمان زندان‌ها و اداره‌کل زندان‌های استان تهران با دعوت از کارآفرینان و خیرین برای توسعه اشتغال حداکثری در زندان‌ها از بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

خبرگزاری میزان _ مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها به همراه جمعی از مدیران اداره‌کل زندان‌های استان تهران با حضور در بازداشتگاه اوین، از بخش‌های مختلف کارگاهی بازدید و شرایط اشتغال مددجویان را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با حضور بهرام اکبرپور و درجهت توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان مددجویان و دعوت از برخی کارآفرینان نمونه کشوری صورت گرفت، وضعیت اشتغال زندانیان در کارگاه‌های مستقر مشاهده شد.

برنامه‌ریزی برای ارتقای وضعیت اشتغال در این بازداشتگاه و حضور مستمر و هرچه بیشتر مددجویان در کارگاه‌های تعبیه‌شده از اهداف این بازدید اعلام شده است.

گفتنی است هم‌اکنون بازداشتگاه اوین با راه‌اندازی کارگاه‌هایی همچون نجاری، خیاطی، مونتاژ لامپ‌های LED و ... درحال برنامه‌ریزی برای اشتغال و فعالیت حداکثری مددجویان داوطلب در کارگاه‌های مذکور است. در این راستا دعوت از کارآفرینان کشوری و خیرین برای حضور و مشارکت آنان در تقویت اشتغال این مرکز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: رئیس کل دادگستری استان تهران: فضاسازی‌ها را باید از زندان‌های تهران دور کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: بازداشتگاه اوین کارآفرینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازداشتگاه اوین کارآفرینی بازداشتگاه اوین زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است