Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری گفت: طی سال گذشته افزون بر سه میلیون و ۸۱۲ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی جابجا شدند.

شکری می گوید: این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ تعداد مسافر جابجا شده در آذربایجان غربی در مدت مشابه سال گذشته، این رقم حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به این ارقام، طی سال ۱۴۰۰ روزانه به طور متوسط حدود هزار و ۹۵۰ نفر بیشتر از سال ۱۳۹۹ مسافر از طریق ناوگان استان جابجا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری گفت: این تعداد مسافر در قالب بیش از ۵۸۱ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که از نظر میزان سفر نیز شاهد رشد بالغ بر ۱۳ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان ۱۳۳ شرکت، موسسه و شعبه فعالیت دارند که با شیوع ویروس کرونا نسبت به نظارت دقیق بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مسافران اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی مسافر حمل و نقل جاده ای حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ارومیه حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد