Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:34:32 GMT

بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۹۷۶۱

بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی کرمانشاه

باباخانی گفت : ۲ واحد به صورت راکد و ۲ واحد دیگر به صورت نیمه فعال بودند که مشکلات آن‌ها با حضور تعدادی از مدیران استان به تفکیک بررسی و تصمیماتی برای افزایش ظرفیت و یا احیای آن‌ها اتخاذ شد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بخشی از مشکلات این واحد‌های تولیدی سرمایه در گردش و بخشی از آن‌ها درخواست تسهیلات برای تکمیل ماشین آلات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است امسال ۵۰ جلسه به منظور بررسی وضعیت واحد‌های صنعتی مشکل دار استان تشکیل شود که امیدواریم کمکی به افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد داشته باشد.

مشکلات واحد‌های صنعتی سپیدبام بیستون با محصول ایزوبام، تعاونی پویا اندیشان با محصول قیرگرم، نان هیوای زاگرس با محصول نان بسته بندی شده و شرکت رشیدی با محصول فوم پلی استایرن مورد بررسی قرار گرفت.

در سال ۱۴۰۰ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه در مجموع ۱۰۹ جلسه برگزار کرد که در این جلسات ۷۱۴ مصوبه تصویب که ۴۳۵ مورد از آن‌ها اجرا شده است.

طبق بررسی بعمل آمده ستاد تسهیل کرمانشاه در سال گذشته جزء فعال‌ترین ستاد تسهیل استان‌ها بوده، اما نباید به این ارزیابی راضی باشیم و باید باتلاش بیشتر زمینه توسعه اقتصادی استان را در بخش‌های مختلف فراهم آوریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه واحدهای تولیدی واحدهای صنعتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جواد اوجی این خبر را در نشست هیات دولت و در قالب گزارش عملکرد وزارتخانه متبوع خود گفت و از سودآوری ۱۲ هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آبادان خبر داد.

 اوجی گفت: شمار محصولات تولیدی پالایشگاه آبادان هم افزایش یافت به طوری که محصولات این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و تاکنون برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. 

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود