Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:20:03 GMT

فرسودگی ۶۵ درصد ناوگان در همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۰۴۸۲

فرسودگی ۶۵ درصد ناوگان در همدان

محمود حضرتی گفت: پارسال ۱۵۶ تاکسی در همدان نوسازی شده اند.

سال گذشته دو برابر سهمیه‌ای که برای نوسازی تاکسی‌ها اختصاص یافته یعنی ۱۵۶ خودرو نوسازی شدند.

او گفت: امسال نیز در حال پیگیری نوسازی تعدادی از تاکسی‌های سطح شهر همدان هستیم و هنوز ابلاغیه‌ای از سوی شرکت‌های خودروساز و اتحادیه تاکسیرانی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضرتی در ادامه گفت: از مسئولان درخواست داشتیم تا پیگیر بالا بودن درصد وام نوسازی تاکسیداران باشند چراکه با ۴۰ یا ۵۰ میلیون تومان امکان نوسازی خودرو نیست.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان گفت: هم اکنون بیش از ۶۵ درصد ناوگان شهر همدان بیش از ۱۸ سال عمر دارند و این خودرو‌ها نیاز به نوسازی دارند.

او گفت: عمده درآمد روزانه تاکسیداران صرف حفظ و نگهداری خودرو‌ها می‌شود و بر همین اساس از درآمد موجود ناراضی هستند و نیاز به نوسازی خودروهایشان است تا هزینه‌ها کاهش یابد.

او گفت: استفاده از خودرو‌های فرسوده علاوه بر مسائل زیست محیطی و صدمه به منظر شهری، با توجه به اینکه روزانه پیمایش شهری زیادی دارند می‌تواند هم در افزایش مصرف سوخت و هدررفت انرژی موثر باشد وهم باعث ایجاد مخاطرات و صدماتی برای رانندگان و سرنشینان آن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی همدان ناوگان فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود