Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@08:20:19 GMT

هواشناسی ایران / وزش باد شدید در اکثر شهرهای کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۰۹۹۹

هواشناسی ایران / وزش باد شدید در اکثر شهرهای کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به کشور در روز پنجشنبه در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی و قم افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت جمعه در استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گلستان نیز ادامه دارد.

روز شنبه موج جدید بارش ها وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب، غرب، نواحی غربی و مرکزی خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135703 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران

وضعیت جوی هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6092676 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان