Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:49:46 GMT

فروش اقساطی جک J4؛ ۴۰ میلیون زیر قیمت بازار

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۳۹۳

فروش اقساطی جک J4؛ ۴۰ میلیون زیر قیمت بازار

فرارو- فروش اقساطی جک J4 با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان از بیستم فروردین آغاز می‌شود. خریداران این محصول می‌توانند اقساط آن را ۱۸ یا ۱۲ ماهه پرداخت کنند. این خودرو در بازار آزاد چیزی حدود ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، در دسته خودرو‌های سدان قرار می‌گیرد و از مشخصات فنی آن می‌شود به حجم موتور یک‌ونیم لیتری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جک J4 از سال ۹۷ توسط کر‌مان خودرو مونتاژ و روانه بازار شده است. برخی از مدل‌های کارکرده این محصول در سایت‌های خرید و فروش خودرو زیر ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

فروش اقساطی جک J4

به گزارش فرارو، فروش اقساطی جک J4 توسط کرمان‌خودرو با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان انجام می‌شود. اقساط این محصول ۱۸ یا ۱۲ ماهه است و پرداخت آن هر سه ماه یک‌بار خواهد بود. متقاضی دریافت جک J4 اگر گزینه ۱۸ ماهه را انتخاب کند، در قسط اول همزمان با دریافت خودرو ۲۵۰ میلیون تومان باید بپردازد و در شش قسط مختلف دیگر هر بار چیزی حدود ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به حساب کر‌مان‌خودرو واریز می‌کند. برای گزینه ۱۲ ماهه، قسط اول دقیقا ۲۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده و در چهار مرحله بعدی حدود ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر از متقاضی دریافت می‌شود. البته سند خودرو تا زمانی که پرداخت اقساط به‌پایان نرسد، در رهن کارخانه می‌ماند و موعد تحویل ۹۰ روز کاری اعلام شده است. ثبت‌نام جک J4 از روز ۲۰ فروردین تا پایان ماه ادامه خواهد داشت. سفید، مشکی، آبی، خاکستری، قهوه‌ای و نقره‌ای رنگ‌های جک J4 برای فروش اقساطی در این مرحله است.

مشخصات جک J4

جک J4 در دسته خودرو‌های سدان قرار می‌گیرد و حجم موتور آن یک‌ونیم لیتر است. از دیگر مشخصات فنی این خودرو باید به حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر و حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب‌بخار اشاره کرد. جک J4 می‌تواند سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را ظرف ۱۱ ثانیه طی کند و نهایت سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر برآورد شده است. مصرف سوخت ترکیبی جک J4 شش و دو‌دهم لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. حجم باک آن به ۴۵ لیتر می‌رسد. از نظر ظاهری وزن جک J4 تقریبا هزار و ۱۰۰ کیلوگرم است. طول این خودرو چهار متر و نیم می‌رسد. عرض و ارتفاع آن هم به‌ترتیب یک و هفت‌دهم و یک‌ونیم متر است.

مشخصات جک J4 در یک نگاه

حجم موتور

یک‌ونیم لیتر

حداکثر گشتاور

۱۴۶ نیوتن‌متر

حداکثر قدرت

۱۰۳ اسب‌بخار

حداکثر سرعت

۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

شتاب

۱۱ ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

شش و دو‌دهم لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

حجم باک

۴۵ لیتر

جک J4 در بازار آزاد چقدر قیمت دارد؟

جک J4 درحالی با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به‌صورت قسطی فروخته می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد حول‌وحوش ۴۵۰ میلیون تومان است. بین آگهی‌های موجود در سایت‌های خرید و فروش خودرو عدد ۴۵۸ میلیون تومان یکی از بالاترین رقم‌های درنظر گرفته شده برای این خودرو محسوب می‌شود. این رقم را فروشنده‌ای در جیحون تهران برای جک J4 با رنگ سفید در نظر گرفته است. شخص دیگری جک J4 مدل ۱۴۰۰ با را همین رنگ ۴۴۷ میلیون تومان می‌فروشد. در یک آگهی دیگر برای جک J4 مدل ۱۴۰۰ رقم ۴۴۶ میلیون تومان را نظر گرفته‌اند.

جک J4 در بازار خودرو‌های کارکرده چقدر قیمت دارد

جک J4 از سال ۹۷ تولید شده است. محصول همین سال با کارکرد ۸۳ هزار کیلومتر ۳۵۲ میلیون تومان آگهی شده است. فروشنده در بخش توضیحات به رنگ‌شدگی در یک ناحیه اشاره کرده است و هشت ماه از مهلت تمدید بیمه این خودرو باقی مانده است. بین مدل‌های تولید شده در سال ۹۸ جک J4 مشکی رنگ با کارکرد ۳۰ هزار کیلومتر، وضعیت بدنه و موتور سالم ۳۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. در یک آگهی دیگر قیمت جک J4 مدل ۹۹ را ۴۰۵ میلیون تومان نوشته‌اند. این یکی ۱۵ هزار کیلومتر راه رفته و از نظر فنی و بدنه بدون مشکل است. جک J4 مدل ۱۴۰۰ نیز که طی یک سال ۲۶ هزارکیلومتر راه رفته، با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت جک J4 کارکرده در آگهی‌های فروش خودرو

مدل

کارکرد

وضعیت خودرو

قیمت

۹۷

۸۳ هزار کیلومتر

رنگ‌شدگی در یک ناحیه

۳۵۲ میلیون تومان

۹۸

۳۰ هزار کیلومتر

بدنه و فنی سالم

۳۹۵ میلیون تومان

۹۹

۱۵ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۴۰۵ میلیون تومان

۱۴۰۰

۲۶ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۴۳۰ میلیون تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت خودرو فروش اقساطی فروش اقساطی جک J4 میلیون تومان هزار کیلومتر جک J4 مدل یک ونیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازار‌های بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۴ وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J ۷ یا چری تانسو ۰۶ همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل جائکو J ۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

ظاهر جائکو J ۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J ۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتور‌های الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول