Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:42:02 GMT

دستگیری 22 سارق و کشف 83 فقره سرقت در ایام نوروز 

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۵۴۶

دستگیری 22 سارق و کشف 83 فقره سرقت در ایام نوروز 

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری 22 سارق و کشف 83 فقره انواع سرقت در نتیجه گشت‌زنی‌های هدفمند و پوشش نقاط جرم‌خیز این شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد. 

سرهنگ علی امیری در تشریح این خبر بیان کرد: با به‌کارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی در ایام تعطیلات نوروز و با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی ماموران انتظامی 22 نفر از سارقان را طی چندین عملیات دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کشف 83 فقره انواع سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ امیری با اشاره به دستگیری 11 خرده فروش و کشف مقادیری  انواع مواد مخدر گفت: به منظور انضباط بخشی ترافیکی در ایام نوروز نیز 45 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با بیان اینکه وقوع بیشتر سرقت ها به سبب عدم تجهیز به امکانات بازدارنده و ایمنی واقع شده اند گفت: پلیس بنا به وظیفه ذاتی در راستای پیگشیری و کشف جرائم به طور شبانه روزی تلاش می کند اما در این بین لازم است شهروندان نیز با مراقبت بیشتر از اموال شخصی خود یاریگر پلیس باشند.
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت دستگيري ایام نوروز استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد