Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:51:32 GMT

زنجانی‌ها همیشه در کار خیر پیشقدم هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۲۹۵

زنجانی‌ها همیشه در کار خیر پیشقدم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح پنجشنبه در آئین توزیع بسته‌های کمک معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام، بر لزوم تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد و گفت: کارای خیر باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها همیشه در کار خیر پیشقدم هستند، اظهار داشت: زنجانی‌ها از اول شیوع کرونا تاکنون در دستگیری از نیازمندان در سطح کشور پیشرو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: توسعه مراکز خیریه و نیکوکاری در زنجان باید در اولویت باشد و ارزشمندترین خدمت، فراهم کردن بسترهای لازم برای کمک خیران است.

خاتمی تاکید کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات از برنامه‌های تاثیرگذار است و اجرای این طرح باعث توسعه هر چه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه می‌شود.

کد خبر 5461300

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری کشور طراحی شد

اطلس زیرساخت‌های نوآوری کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری طراحی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسائل و مشکلاتی که شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور با آن مواجه هستند، محل استقرارشان است. از این رو، این اطلس، با هدف پرکردن این فضای خالی در زیست بوم ایجاد شده تا طی آن تمام زیرساخت‌های فیزیکی در زیست بوم فناوری در یک سامانه یکپارچه قابل دسترسی باشند.

در اطلس زیرساخت‌های توسعه فناوری و نوآوری شکل گرفته در سطح کشور، شناسنامه هر یک از زیرساخت‌ها جهت بهره‌برداری سیاست‌گذاران، متولیان و نهادهای فعال در اکوسیستم، نمایش داده می‌شود. در این سامانه، اطلاعات مربوط به شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، کارخانه‌های نوآوری، مراکز نوآوری و مراکز هم‌آفرینی و همچنین حوزه‌های اولویت‌دار جهت استقرار ارائه شده است.

6 شاخص کلیدی برای سنجش اکوسیستم‌های نوآوری

در واقع، هدف از ایجاد این سامانه، بهره‌وری از زیرساخت‌های فیزیکی و صنعتی موجود، افزایش هماهنگی‌ها، افزایش سرمایه‌گذاری های نوآورانه و توسعه اقتصاد است.

این سامانه به نشانی https://payesh.isti.ir/ در فضای وب قابل دسترسی است که البته در مرحله تکمیل است و طی چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلس زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری کشور طراحی شد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند