Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فق‌های شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی جنایت حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و گفت: دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت اسلام و مسلمانان بر نخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را به گور خور خواهد برد. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان متن پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرّسی درباره جنایت حرم مطهر رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

القتل لنا عادة و کرامتنا من الله الشهادة

شهادت در راه خدا افتخار ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم، هر روز به زعم خود توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می‌بیند، ولی غافل از این است که این خون مظلومان ماست که مردم را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ‌تر خواهد کرد.

خون عزیز روزه‌دار و روحانی خدمتگزار که در ماه خدا در حرم ولیّ خدا در شهر مقدس مشهد مظلومانه بر زمین ریخته شد و نیز حمله‌ها و جراحت‌های وحشیانه‌ای که اتفاق افتاد، بدون شک دارای عقبه‌های پیچیده است و دست‌های ناپاک استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل در پشت آن قرار دارد. ولی دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت از اسلام و مردم مسلمان بر نخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را هر چه زودتر به گور خواهد برد.

اینجانب این مصیبت را به خانوادۀ شهید بزرگوار، مردم مسلمان، حوزه‌های علمیه، مقام معظم رهبری مدّ ظلّه العالی و ساحت مقدّس امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشّریف تسلیت گفته، پیروزی اسلام و مسلمین را بر دشمنان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است با عنایت خداوند متعال آسیب‌دیدگان هر چه زودتر بهبود یافته و با تلاش مسؤلین محترم، ریشه‌های جنایت در اسرع وقت شناسایی و جنایت‌کاران به سزای اعمال ننگین خود برسند.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای نگهبان آیت الله مدرسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان آیت الله مدرسی مردم مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران