Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:48:52 GMT

بی توجهی به کرونا در شادگان نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۴۰۶

بی توجهی به کرونا در شادگان نگران کننده است

نوراله طاهری ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: کمتر از ۲۰ درصد از شهروندان شادگانی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این میزان بسیار کم و نگران کننده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده رنگ کرونایی شادگان از آبی به نارنجی تبدیل شود.

به گفته او میانگین استفاده از ماسک در اداره ها و دستگاه های اجرایی شادگان ۴۰ درصد و در بازار نیز کمتر از ۲۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: در چند روز اخیر مورد مثبت ابتلا به کرونا در شهرستان شادگان گزارش نشده ولی نباید رفتار مردم در برابر این ویروس عادی باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح بازار و اصناف شادگان شد و گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح اصناف شهرستان پایین است و در این زمینه ۶۰ اخطار به اصناف و رستوران های متخلف داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابتلا به کرونا شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور