Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:51:37 GMT

سه گوشی ال جی، اندروید ۱۲ دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۴۹۴

سه گوشی ال جی، اندروید ۱۲ دریافت می‌کنند

۱ سال پس از آنکه شرکت‌ ال جی تایید کرد که از بازار تلفن اندروید خارج می‌شود حالا این شرکت اعلام کرده که به زودی بروزرسانی اندروید ۱۲ برای سه تلفن همراه این شرکت عرضه خواهد شد. این شرکت کره‌ای در وبسایت خود تایید کرده که این سه تلفن همراه تا پایان سه ماه اول سال جاری نسخه ۱۲ اندروید را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش Android Police، این گوشی‌ها گوشی ال جی Q۹۲ ۵G، ال جی V۵۰ و ال جی V۵۰S خواهند بود. این گوشی‌ها تا پایان ماه ژوئن به نسخه اندروید ۱۲ بروزرسانی خواهند شد، اما این بدان معنی نیست که همه مدل‌ها در سراسر جهان این بروزرسانی دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود این بروزرسانی برای تلفن‌های ال جی در کره جنوبی عرضه شد و سپس احتمالا در کشور‌های دیگر منتشر شود که ممکن است به این معنی باشد که بروزرسانی برای کاربرانی که در ایالات متحده آمریکا هستند خارج از سه ماه اول باشد.

بیشتر بخوانید

ساخت هلی کوپتر با دیدن فیلم از اینترنت! + فیلم

شرکت ال جی همچنین تایید کرد که بپچ‌های امنیتی را برای گوشی‌های ال جی Q۵۲، ال جی Velvet و ال جی Wing ارسال خواهد کرد. گوشی ال جی Velvet پیشتر در ماه مارس سال جاری نرم افزار اندروید ۱۲ را دریافت کرده بود. این در حالی است که دو گوشی دیگر این لیست، هنوز در انتظار بروزرسانی خود از طرف گوگل هستند. این در حالی است که مشخص نیست آیا گوشی‌های ال جی، اندروید ۱۳ را تا اواخر سال ۲۰۲۲ دریافت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی ال جی گوشی اندرویدی اندروید 12 اندروید ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد