Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست تعیین وضعیت پردیس سینمایی شهرستان نور با حضور عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احمد توکلی فرماندار شهرستان نور، شهردار و اعضاء شورای شهر نور و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستالن ساری، در این نشست که در دفتر فرماندار شهرستان نور برگزار شد،عباس زارع در خصوص سینمای فرهنگ(پردیس امید) نور گفت:  متاسفانه  پس از دو سال و اندی از تصویب احداث این مجموعه هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده  واین امکان وجود دارد که مجوز پردیس سینمایی نور از این شهر خارج و به شهر دیگر داده شود که با توجه به نیاز  مردم شهرستان نور به سینما این اتفاق مورد نظر ما نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پیش از این علیرغم بررسی امور مربوط به احداث پردیس در شهرستان نور و حصول نتایج مطلوب، متاسفانه در آستانۀ از دست دادن این امتیاز مهم در شهرستان نور هستیم و ما از شورا و شهرداری نور  انتظار داریم با  همگرایی فرهنگی و هنری در بین مسئولین، این فرصت فرهنگی را از مردم شهرستان نور دریغ نکنند. 

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور نیز در خصوص مشکلات ساخت و ساز پردیس سینمایی گفت: یقینا ما و  شهردار و شورای شهر از ساخت این پروژه حمایت خواهیم کرد ولی در خصوص راهکارهای رسیدن به نتیجه نهایی برای اجرایی شدن این پروژه فرهنگی و هنری ، تا 10 روز به شهرداری و شورای شهر فرصت می دهیم تا نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نمایند .

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعیین وضعیت ساخت پردیس سینمایی نور تا پایان ماه جاری شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی