Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:11:14 GMT

شرایط انبار سازمان اموال تملیکی قم رضایت‌بخش است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۱۴۰

شرایط انبار سازمان اموال تملیکی قم رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قم از انبار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی استان قم بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این انبار و پیگیری نتایج بازدیدهای قبلی، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم از یکسال گذشته در دستور کار بوده و بازدیدهای مکرری از این انبارها انجام گرفته است و نتایج خوبی در جهت ساماندهی این انبارها بدنبال داشته‌است؛ اما به دستور ریاست قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان قم وضعیت شرایط نگهداری کالاها در این انبار را رضایت‌بخش دانسته و در راستای تداوم و استمرار انجام اقدامات جهادی در جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال، دستورات قضائی لازم را به منظور رسیدگی بهنگام و رفع موانع موجود صادر کرد.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم نیز اظهار داشت: در طی یکسال اخیر بازدیدهای مکرری از انبار اموال تملیکی استان قم صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین غریب افزود: بخشی از عدم تعیین تکلیف این کالاها، عدم تسریع در پاسخگویی از سوی مراجع مربوطه به استعلامات است و در این خصوص بصورت جدی پیگیرهای لازم از سوی مراجع پاسخگو را انجام خواهیم داد تا حقوق بیت‌المال و اموال مردم تضییع نشود.

کد خبر 5461427

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قم دادستانی قم نظارت و بازرسی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف شیوع کرونا اموال تملیکی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی