Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ایران در اولین رویداد بین المللی به همراه این تیم نتایج در خشانی کسب کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر تنیس روی میز کشورمان پیرامون کسب نتایج درخشان ورزشکاران ایران در رقابتهای سلیمانیه عراق به روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز گفت:

همانطور که مطلع هستید تیم ایران با ۹ بازیکن در رده های سنی مختلف زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال به مسابقات کانتندر سلیمانیه اعزام شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابتها علاوه بر اینکه هر بازیکن مجاز به شرکت در رده سنی خود بود میتوانست در یک رده سنی بالاتر نیز شرکت نماید.
مسابقات معتبر مختلفی زیر نظر فدراسیون جهانی Ittf برگزار میشود که معتبرترین آنها مسابقاتیست که دارای رنکینگ جهانی می باشند. درواقع برد و باخت هر بازیکن حائز امتیاز میباشد و پس از هر مسابقه رنکینگ جهانی منتشر می شود.‌ علاوه بر مسابقات قهرمانی ، جهان و آسیایی که البته در رده سنی زیر ۱۵ سال مسابقات قهرمانی جهان نداریم، معتبرترین مسابقات جهانی نوجوانان، کانتندرها یا استارکانتندر ها یا پورتورهای بین المللی هستند. استار کانتندر بالاترین سطح مسابقات میباشد و سطح دوم مسابقات، رقابت های کانتندر میباشند که در طول سال در کشورهای مختلف برگزار میشود که دارای امتیاز خاص آن سطح می باشند.
در رقابتهای کانتندر عراق کشورهای معتبری از اروپا و قاره های مختلف حضور داشتند.

احدی در ادامه درباره نوجوانان اعزامی به رقابتهای سلیمانیه گفت: با توجه به اینکه رنکینگ بازیکنان اعزامی نسبت به بازیکنان کشورهای دیگر پایین بود ، بنده انتظار کسب چنین مقامهایی را نداشتم .در این مسابقات نمایندگان کشورمان از سد حریفانی با رنکینگ بالا گذشتند ، در رده سنی زیر ۱۱ سال فراز شکیبا موفق شد مقام اول را بدست بیاورد. در زیر ۱۳ سال بنیامین فرجی مدال طلا، فراز شکیبا مدال نقره را کسب کردند.در رقابتهای زیر ۱۵ سال همه مدالها توسط نمایندگان کشورمان کسب شد.سامران کریمی در رده سنی بالاتر از خود (زیر ۱۷ سال)مقام سوم را بدست آورد که از نظرم نتایج بسیار درخشانی بود .

احدی در ادامه افزود: بعد از پایان مسابقات رنکینگ منتشر شده نشان داد که بازیکنان موفق شدند امتیازات خوبی کسب کنند و در رنکینگ صعود چشمگیری داشته باشند که این خود گواه بر عملکرد مثبت بازیکنان و دلیلی بر بالا بودن سطح اعتبار مسابقات بود.

سرمربی نوجوانان کشورمان درخصوص چشم انداز و برنامه های پیش رو برای تیم ملی نوجوانان توضیح داد:برنامه ای که تنظیم و به فدراسیون ارائه شد ، با موافقت مسئولین مربوطه همراه شد و تحت حمایت قرار گرفت، در این برنامه راهبردی از ابعاد مختلف فعالیتهای مختلفی را پیش بینی کردیم که برای تیم ملی نوجوانان اجرا می شود.در صورت موفقیت و پیشرفت، در رده های سنی دیگر نیز به اجرا در خواهد آمد.البته به مرور این برنامه نیاز به اصلاحات خواهد داشت.
احدی با تاکید بر کار تیمی به عنوان بزرگترین امتیاز و مزیت این برنامه گفت: از متخصصین مختلف در مراکز مختلف دعوت به همکاری شد که پیرو آن اکثر دوستان تحصیلکرده دانشگاهی با مدارک عالی در زمینه تخصصی بصورت داوطلبانه با علاقه و عشق به تنیس روی میز ورود کردند.
مراکز مختلفی از جمله مرکز سنجش عملکرد، مرکز فناوری اطلاعات و مراکز دیگری پیش بینی شده است که همه مراکز و افرادی که حضور خواهند داشت کمک خواهند کرد تا یک برنامه تیمی خوبی در جهت ارتقای سطح بازیکنان داشته باشیم.

احدی با تاکید به شعار برنامه با عنوان “نخبه پروری و قهرمان پروری ” گفت:تربیت و آموزش بازیکنان حرفه ای در رده سنی پایه که در اصل دارای پتانسیل های خوبی نیز هستند مد نظر میباشد تا این بازیکنان بتوانند تمام مسائل حرفه ای برای موفقیت را بیاموزند.

از جمله برنامه های مدنظر ،کار روی آمادگی جسمانی ، آنالیز تکنیک ها و تاکتیک ها و …مد نظر میباشد.یکی از برنامه های مهم تحت کنترل قرار دادن بازیکنان در طول سال میباشد.
اردوهای متمرکز و روتین در طول سال خواهیم داشت و یک سری اردوها قبل از اعزام برای مسابقات بین المللی پیش رو خواهد بود.به علاوه بازیکنان بصورت مستمر در طول سال زیر نظر کادر فنی خواهند بود و هر کدام از بازیکنان مربی شخصی و استانی خود را معرفی خواهند کرد که در طول سال کادر فنی با بازیکنان ،خانواده و مربیان درارتباط خواهند بود تا بدین ترتیب نظارت بر تمرینات صورت گیرد. در اول هر اردویی چه به لحاظ آمادگی جسمانی و چه به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی ارزیابی صورت میگیرد و در طول اردو نیز آنالیز صورت میگیرد.

علاوه بر نظارت کادر فنی بر برنامه و تمرینات ارائه شده به مربی شخصی و استانی که از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار میگیرد، کادر فنی در طول سال نیز با مراجعه به محل تمرین بازیکنان در شهر خود ارزیابی های و نظارت لازم بر نفرات ملی را خواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون، در خصوص آینده تنیس روی میز کشور با تمرکز و تکیه بر پتانسیل موجود در رده بزرگسالان گفت: در رده بزرگسالان نیز از بازیکنان بسیار خوبی بهره مند هستیم که عملکرد بسیار خوبی داشته اند و قطعا می توانند حتی نتایج بهتری نیز کسب نمایند، با توجه به مسئولیت و دیدگاهم در رده های پایه اگر در رده های پایه یکسری اصول رعایت شود و پرورش بازیکنان بصورت حرفه ای گری باشد میتوان امیدواری بالایی برای آینده در رده های بزرگسالان قائل شد.

احدی تاکید کرد: میبایست یکسری فاکتورها در مورد بازیکنان رده های پایه رعایت شود ، هم اکنون باید روی این مسائل کار شود و پایه و اصولی طراحی شود تا در رده سنی بزرگسالان نیز این بازیکنان بتوانند با تداوم بیشتر به کسب موفقیتهای بیشتری دست یابند.

احدی در خاتمه افزود: با توجه به شعار ما مبنی بر “نخبه پروری” فاکتورهای زیادی برای رسیدن به سطح حرفه ای و نخبه ای وجود دارد که ان شالله بتوانیم آنها را مد نظر قرار دهیم تا یک بازیکن زمانی که به رده سنی بزرگسال می رسد کاملا از هر جهت حرفه ای عمل کند و بتواند فشارهای جسمانی، روانی، تکنیکی و تاکتیکی را تحمل نماید.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که حمایت های فدراسیون و عوامل اجرایی ، کادر فنی تیم های ملی نوجوانان نیز در این موفقیت زحمات زیادی را متحمل شدند که جا دارد از مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، پیمان حسنی دبیر، دکتر بهتری، دکتر پروازی، دکتر فولادی ،رضا وفایی، رمضانی، که تمام تلاش خود را بکار گرفتند که ورزشکاران ما در عراق نتایج درخشانی را کسب کنند تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز رده سنی طول سال کادر فنی حرفه ای مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴