Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@13:27:02 GMT

کفش کالج و خرید آن

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۳۹۲

کفش کالج و خرید آن

مقدمه

تا به حال شنیده اید که بتوان از روی کفش شخصیت یک نفر را روانشناسی کرد؟ تحقیقات علمی نشان داده است درباره ی بعضی از انواع پوشاک مانند کفش ها می توان چنین چیزی گفت ، وکفش ها میتواند عامل قضاوت شما نزد دیگران باش پس بهتر است در هنگام خرید پوشاک به کفش هایتان بیشتر توجه داشته باشید و سعی کنید نوع مرغوب آن را تهیه کنید زیرا که باعث جلا دادن به استایل شما و باعث حفظ سلامت پا می شود  زیرا که باید مناسب پا باشد و همچنین از شکل و الگوی طبیعی پا تبعیت کند با به اصطلاح ارگونومی باشد و انعطاف پذیری داشته باشد تا در روند طبیعی راه رفتن اختلال ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفش های کالج از جمله کفش هایی است که بسیار پر طدرفدار هستند و زیبایی بسیار زیادی را برای ما به ارمغان می آورد و در انواع مردانه و زنانه و همچنین برای کودکان و میانسالان موجود است.

انواع کفش های کالج

در حقیقت این نوع از کفش ها را می تواند همیشه و همه جا به کار ببریم در محل کار در گشت و گذار های روزانه در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان  کفشی میخواهد که هم زیبا باشد و هم راهت . ما در اینجا نگاهی ریز بینانه به دنیای کالج ها و یک راهنمایی کامل برای همه ی شماهایی که خیال خریدن کفش را در سر دارید می اندازیم . برای خریدن کفش های کالج مرغوب و راحت از سایت پوشاک ریسک آنلاین دیدن کنید .

کفش خوب باید لایه ی زیرین نرم و با خاصیت ضربه گیری داشته باشد تا از پا در برابر ضربات و فشار هایی که هنگام راه رفتن به ان وارد می شود محافظت کند در هنگام  خرید کفش کالج  چه از نوع مردانه و چه از نوع زنانه نکاتی را باید توجه کنیم تا کفش راحت و مناسب استایل خودتان را انتخاب کنید .

از ویژگی های کفش مردانه این است که این کفش ها اصولا دارای طرحی اسپرت هستند. به این معنا که قابلیت استفاده توسط زنان و مردان را دارد ویژگی مهم دیگر در مورد این کفش ها بدون بند بودن ان ها است که در حالت اصلی بدون بند طراحی می شود . ممکن است در برخی از مدل ها دارای بند نیز باشد . تخت بودن پاشنه از دیگر ویژگی های کفش کالج مردانه است . کفش کالج از جنس چرم یا نبوک است به این معنا که در تهیه ی کالج ها اصولا از این دو متریال اصلی استفاده می شود . قسمت رویه کفش کالج معمولا باز تر از سایر کفش های معمولی است و همینطور ساق های آن نیز کوتاه تر است که باعث می شود هوای بیشتری به داخل کفش جریان یابد و از بو گرفتن کفش و تعریق زیاد پا جلوگیری می کند .

در سایت ریسک آنلاین میتوانید کفش هایی کالج با چنین خصوصیاتی را پیدا کنید که تا حد ممکن از ویژگی های یک کفش خوب در آن جای داده شده است و میتوانید از این کفش ها اطمینان پیدا کنید که از نظر رویه ی کفش بسیار مطمعن هستند و سعی شده از بهترین چرم در طراحی آن ها استفاده شود و همچنین زیره ی بسیار مرغوب دارد و از عرق کردن و بو گرفتن پا جلوگیری میکند و این تاثیر بسزایی در عملکرد کفش دارد . ما در این سایت سعی کردیم که بهترین کفش های کالج را در انواع مختلف آن و با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم .

در خرید کفش های کالج حتما به مدل شکل های مخلف آنها توجه کنید.

 لیستی از انواع مختلف کفش کالج:

کفش های کالج راحتی و منگوله دار

یکی از اولین مدل هایی که می توان از ان استفاده کرد و با منگوله های مختلف تزیین شده است که ان را منحصر به فرد ساخته و فرهنگ بومیان امریکایی را به نمایش می گذارد

 

کفش های کالج و راحتی پنی

برای متفاوت تر شدن این نوع از کفش های کالج با دیگر کفش های هم نوعشان شرکت تولید کننده ی آن تصمیم گرفت یک نوار چرمی در جوی ان همراه با الماس به کار ببرد

کفش کالج و راحت با قطعه ی اسبی

این کفش ها تحت برند گوسی مد ایتالیایی مورد حمایت قرار گرفته است اولین ایده برای طراحی این کفش زمانی بود که آقای گوسی  در سخنانی معروف در مورد عشق به اسب سوگند یاد میکند و زمانی که برند نمادین خود را آغاز کرد توجه خاصی با ان نمود گوسی این قطعه اسب را در بالای کفش های کالج خود قرار داده بود تا با این کار به اسب ها احترام بگذارد بعد گذشت چندین سال این کفش ها هنوز هم در بین مردم محبوبیت دارند .

کفش های کالج و راحت جیر

این نوع کفش ها غیر رسمی تر هستند و می توان ان ها را در طول روز پوشید راحت بودن آن ها و نیز همه کاره بودن آن ها این کفش ها را به عنوان یک ایتم غیر رسمی ساخته است . و عمدتا رنگ ان ها قهوه ای است ولی رنگ سرمه ای آن نیز طرفداران زیادی دارد .

کفش های کالج باتوجه به تولید شدن ان ها در داخل کشور و همچنین خارج از کشور قیمت های متفاوتی دارند کفش های تولید شده در داخل کشور از قیمت های منصفانه تری برخوردار هستند با توجه به این که این کفش ها فصلی هستند و شما قرار است ان ها را برای فصل بهار و تابستان بپوشید پس بهتر است از برند های داخل سایت پوشاک ریسک انلاین  خرید کنید زیرا قیمت کمتر در مقابل  کیفیت بالا را به شما هدیه می دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کفش کالج کفش های کالج کفش ها کفش کالج ی کالج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن البرزی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از زمان آغاز خرید گندم در شهرستان باوی تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار باوی افزود: همچنین در مدت شده ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی خبر داد: پیش بینی شده امسال ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان باوی خریداری شود.

کد خبر 6090288

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • حواله علی پی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند