Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:26:58 GMT

کشف حدود ۵۰ کیلو تریاک از یک خودرو در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۴۳۳

کشف حدود ۵۰ کیلو تریاک از یک خودرو در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف حدود ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو ‏سواری در ملایر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.‏

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی افزود: ماموران این یگان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بی وقفه، از قاچاق یک محموله مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ به شهرستان مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی در یک عملیات ضربتی و مشترک با استان این خودرو را قبل از ورود به این شهرستان شناسائی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه با دستگیری متهم تحت تعقیب و بازرسی از این خودروی سواری مقدار ۴۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر تریاک از داخل خودرو کشف و با توقیف خودروی حامل مواد مخدر تشکیل و پرونده این توزیع کننده مواد مخدر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر با هشدار جدی به قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: شناسایی، دستگیری و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر که از مطالبات عموم شهروندان و از ماموریت های اولویت دار پلیس ملایر است با همکاری مجدانه دستگاه قضایی به شدت و با هوشمندی لازم ادامه دارد.

با روزه خواری علنی برخورد می‌شود

ساکی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت همگان بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از برخورد قانونی ماموران با هرگونه روزه خواری علنی در خودرو خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر بر لزوم حفظ حرمت این ماه رمضان و روزه داران تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان برابر قانون با روزه خواری علنی در داخل خودرو برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه همچنین با رفتارهای هنجارشکنانه در داخل خودرو از قبیل کشف حجاب، سگ گردانی و آلودگی صوتی نیز برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد، اظهارکرد: با توجه به اینکه معمولاً دقایقی قبل از افطار و ساعاتی پس از آن حجم ترافیک شهری افزایش محسوسی پیدا می‌کند، برای پوشش ترافیکی این ساعات هم برنامه ریزی مناسب صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف تریاک مواد مخدر تظاهر به روزه خواری استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!