Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب‌سایت ای‌اف‌سی سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی را در میان ستارگان جذب شده در نقل و انتقالات قرار داده است.

خبرگزاری میزان - لیگ قهرمانان آسیا در حالی از امشب آغاز خواهد شد که دو بازیکن ایرانی تیم‌های الغرافه و شباب الاهلی مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند و در بین خرید‌های منتخب تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان این فصل جای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش از جانگ هیون سو، اتابک شوکوروف، نام تائه هی و مارتین بویل در کنار دو ستاره ایرانی نام برده شده که می‌توانند تغییر را در بازی رقم بزنند و جزو بازیکنان آسیایی هستند که خارج از کشور خود فوتبال را ادامه می‌دهند.

در قسمت مربوط به نوراللهی آمده: «در آگوست (شهریور) ۲۰۲۱ شباب الاهلی با جذب مهدی قایدی و احمد نوراللهی به‌ترتیب از استقلال و پرسپولیس، سنت قدیمی خرید بازیکن از ایران را از سر گرفت. از بین این دو، نوراللهی زودتر فرم ایده آل را در دبی پیدا کرد؛ مثل علی کریمی که بهترین بازیکن تاریخ شباب الاهلی بوده است. او که دو بار با پرسپولیس به فینال آسیا رسید، در ۱۸ بازی از ۲۰ بازی ممکن شباب الاهلی به میدان رفت.

همچنین ای‌اف‌سی با تمجید از عزت اللهی نوشت: یکی دیگر از هافبک‌های ایرانی که مسیر پر پیچ و خم فوتبال در حوزه خلیج فارس را در پیش گرفت، سعید عزت اللهی بود. برخلاف نوراللهی، بازگشت عزت اللهی به فوتبال آسیا در ۲۵ سالگی، پس از حضور در لیگ‌های مختلف روسیه، دانمارک، بلژیک، اسپانیا و انگلیس انجام شد. در شروع زندگی در قطر، یک مصدومیت سراغ عزت اللهی آمد، اما او دو هفته پیش از لیگ قهرمانان به میادین بازگشت و آماده نقش آفرینی در ترکیب تیمش است.

الغرافه و شباب الاهلی با تیم‌های فولاد ایران و آهال ترکمنستان هم‌گروه هستند.

بیشتر بخوانید: نویدکیا: پاختاکور بازیکنان تاثیرگذاری دارد و از نظر تاکتیکی فوق‌العاده قوی است

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا سعید عزت اللهی مهدی قایدی احمد نوراللهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سعید عزت اللهی مهدی قایدی احمد نوراللهی لیگ قهرمانان شباب الاهلی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا