Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد غلام‌نژاد با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و 123 نفراست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم‌اکنون 63 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 16 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 95 هزار 921 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 179 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود 25 درصد موارد مثبت بودند.

دکتر غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید 19 شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بیماری کرونا سرپرست دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد