Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:30:19 GMT

ماه بی‌همتا رمضان تبریز را پربار خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۷۵۷

ماه بی‌همتا رمضان تبریز را پربار خواهد کرد

آقای باهر گفت: برنامه‌های متنوعی با محوریت فرهنگی و آیینی برای بزرگداشت رمضان در نظر گرفته شده است و تلاش خواهد شد مطالبات گوناگون این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

۱۸ عنوان برنامه برای این حوزه در نظر گرفته شده و برای مناسبت‌های مختلف این ماه مبارک برنامه‌ریزی‌های متنوعی انجام شده است.

برنامه های ماه بی همتا شامل محفل انس با قرآن، مسابقه اذان آوای ماندگار، جشن بزرگ میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، سوگواره بانوی ایمان، مسابقه عکس افطاری ساده، پویش همخوانی کلام الله مجید، همایش خوشنویسی مشق نور، ویژه برنامه شب‌های قدر، اکران مردمی فیلم سینمایی موقعیت مهدی، شب شعر قدس سرافراز، نمایش مجسمه حماسه مقاومت، نمایشنامه خوانی وصل هزار مجنون، مسابقه نقاشی کودک با موضوع قدس، مراسم وداع با ماه خدا، جشن بزرگ عید سعید فطر و نیز فضاسازی متناسب با شان ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تلاش خواهد شد در این مدت از توان و حضور هنرمندان و شهروندان بهره‌گیری شود.

 امیدواریم که با همراهی هنرمندان و مردم، این رویداد‌ها منجر به ایجاد شهری معنوی در ماه مبارک رمضان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ماه بی همتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز