Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@02:48:23 GMT

معرفی توکن و رمزارز در فیس بوک و اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۸۰۲

معرفی توکن و رمزارز در فیس بوک و اینستاگرام

شرکت مِتا پلتفرمز در حال آماده سازی طرحهایی برای معرفی توکنهای مجازی و رمزارزها برای خانواده اپلیکیشنهای خود است تا از این توکنها برای جایزه دادن به تولیدکنندگان محتوا و وام دهی و سایر خدمات مالی استفاده شود.

به گزارش ایران اکونومیست، روزنامه فایننشیال تایمز گزارش داد: این برنامه در مراحل ابتدایی قرار دارد و با رشد تمرکز شرکت مِتا به سرویسهای متمرکز بر متاورس (دنیای مجازی) دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این طرح اجرایی شود، برای شرکت مِتا کانال درآمد جدید و کنترل تراکنشها در مجموعه اپلیکیشنها و سرویسهایش شامل فیس بوک، اینستاگرام، واتساپ و پلتفرم واقعیت مجازی مِتا کوئست را فراهم می کند.

فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: رمزارزهای مِتا که در داخل این شرکت "زاک باکس نامیده می شوند برای متاورس در نظر گرفته شده اند و ممکن است مبتنی بر بلاک چین نباشند.

شرکت مِتا ممکن است توکنهای درون برنامه ای را معرفی کند که توسط این شرکت کنترل می شوند و چنین توکنهایی می توانند برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام یا جایزه دادن به افرادی که مشارکت قابل ملاحظه ای در گروههای فیس بوک دارند، استفاده شوند.

سخنگوی شرکت مِتا حاضر نشد درباره این خبر اظهارنظر کند و تنها گفت: این شرکت به توسعه برای متاورس متمرکز است و این شامل پرداختها و خدمات مالی خواهد بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا ماه میلادی گذشته اظهار کرده بود: اینستاگرام در آینده نزدیک توکنهای غیرقابل معاوضه (NFT) معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت مِتا اوایل امسال به گروه COPA ملحق شد که متعهد است دسترسی باز به فناوریهای رمزارز را اشاعه دهد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اینستاگرام ، واتس اپ ، فیس‌بوک ، رمزارزها ، شرکت مِتا پلتفرمز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اینستاگرام واتس اپ فیس بوک رمزارزها شرکت م فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، صمد بهزاد در بازدید شاهین رستم‌پور مشاور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مذاکرات و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای تولید بذور سبزی و صیفی‌جات در این شرکت انجام شده است.
وی تاکید بر لزوم فراهم شدن فضای مناسب و بستر علمی در تولیدات زراعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: این مجتمع اقتصادی به دنبال تحقق تولید محصولات کشاورزی پول‌ساز با راندمان بالا بوده و این امر را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان این که در کنفرانس کشاورزی اوراسیا مقرر شد که ایران بذر مورد نیاز کشور‌های منطقه را تامین کند و مقدمات آن در وزارت جهاد کشاورزی فراهم شده است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، با دعوت از کارشناسان و تولیدکنندگان اوراسیا، توان مجتمع عظیم ملی کشت و صنعت مغان را در زمنیه تولید بذر به صورت شایسته معرفی خواهیم کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی نیز در این بازدید با تاکید بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان در زمینه‌های مختلف گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تولید بذر، ارقام جدیدی را معرفی کرده و با جایگزینی ارقام پربازده و اقتصادی، عملکرد تولیدی این شرکت را افزایش دهیم.
شاهین رستم‌پور آینده کشاورزی ایران را منوط به فراهم شدن بستر تولیدات پایه، علمی و فعالیت تحقیقاتی مجتمع‌‎هایی مانند کشت و صنعت مغان دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت موجود در این بنگاه اقتصادی بزرگ استان اردبیل، می‌توان نهال‌های خوبی را در این شرکت تولید و به باغات کل کشور معرفی کرد.
وی با اشاره به آینده درخشان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حوزه تولید بذر و نهال اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با همکاری متخصصان بین‌المللی بذر به زودی تولید بذر محصولاتی همچون خیار، گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، کدو، هندوانه، ملون و لوبیا را شروع خواهد کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی بیان کرد: پس از آزمایش اولیه و تایید لاین برای سال آتی و معرفی برند مشترک می‌توان بازار خوبی را در زمینه تولید بذر برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فراهم و از واردات بذور مختلف جلوگیری کرده و بازار داخلی را با بذور تولیدی برند مغانه تامین کرد.
رستم‌پور سرمایه‌گذاری در بخش تولید بذر را دارای سود کلان عنوان و تاکید کرد: شرکت کشت و صنعت مغان می‌تواند با برنامه‌ریزی پنج ساله در امر تولید بذور صیفی و نهال، چند برابر تولیدات فعلی خود سود کسب کند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟