Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اپلیکیشن واتساپ ویژگی برای اشتراک گذاری فایل‌های بزرگتر از ۱۰۰ مگابایت وجود ندارد؛ اما این کار با کمک Google Drive و Apple iCloud امکان پذیر است.

به گزارش screenrant، از قابلیت‌های آن می‌توان ویژگی‌های رمزگذاری سرتاسری و استفاده همزمان در چند دستگاه را نام برد. امکان ارسال فایل‌هایی از جمله تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر در این برنامه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر، حداکثر اندازه مجاز برای اشتراک گذاری فایل‌هایی مثل فیلم و پیام‌های صوتی در واتساپ ۱۶ مگابایت است. در هنگام بیشتر شدن اندازه فایل ارسالی باید آن‌ها را به عنوان یک سند به اشتراک گذاشت.

راه‌های ارسال فایل در واتساپ

راه دیگر برای ارسال این گونه فایل ها، آپلود آن‌ها در یک سرویس ذخیره سازی داده مبتنی بر ابر و به اشتراک گذاری پیوند ایجاد شده است. یک کاربر اندرویدی برای ارسال یک فایل ویدئویی با حجم ۵ گیگابایت به Google Drive مراجعه و ویدئو را آپلود می‌کند. پس از آپلود فیلم باید روی سه نقطه و گزینه مدیریت افراد و پیوند‌ها ضربه بزند. سپس تنظیمات پیوند را روی نماد «هر کسی که پیوند دارد» تنظیم کند. اکنون، باید پیوند ویدئو را در کپی کرده و آن را در چت WhatsApp برای شخص موردنظرش بفرستد. این روش برای ارسال فیلم، عکس و اسناد word کاربرد دارد.

نحوه آپلود فایل در iCloud برای کاربران iOS

امکان آپلود فایل در iCloud برای کاربران iOS فراهم است. این کاربران باید به مکان فایل در آیفون خود رفته و روی «Copy iCloud Link» ضربه بزنند. پس از چند ثانیه ویدئو در iCloud آپلود و یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری ایجاد می‌شود. سرویس‌های دیگری هم برای آپلود داده‌های بزرگتر از ۱۰۰ مگابایت و ارسال لینک آن‌ها مانند وان درایو، دراپ باکس، WeTransfer و Smash وجود دارد. بر اساس شواهد، اپلیکیشن واتساپ در حال آزمایش ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ‌تر از ۱۰۰ مگابایت است. البته فعلا برخی از کاربران آرژانتینی و در نسخه بتا به این ویژگی دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید

محدودیت واتس اپ در ارسال پیام‌ها توسط کاربران برای مقابله با اخبار جعلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارسال عکس شبکه های اجتماعی پیام رسان واتساپ اشتراک گذاری فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از واگذاری هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در زمینه ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان، پارسال هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال واگذار شده است. 

او افزود: از این تعداد اشتراک رایگان واگذار شده،  هزار و ۱۵۷ اشتراک مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲۰۱ اشتراک رایگان مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک نهاد‌های حمایتی استان در پارسال اظهار کرد: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود ۱۲۹ میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»