Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه زنجان گفت: امتحانات پایان ترم همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه زنجان حضوری است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، جلال بازرگان در رابطه با حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه زنجان، اظهار کرد: همه کلاس‌های درسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری (نظری و عملی) از امروز حضوری برگزار می‌شود.

وی در رابطه با حضوری شدن همه کلاس‌های عملی دانشگاه زنجان، افزود: امسال همه کلاس‌های عملی (آزمایشگاهی و کارگاهی) برای همه دانشجویان در مقطع کارشناسی حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه همه جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا از امروز حضوری خواهد بود و فقط ارتباط مجازی با داور خارجی جایز است، تصریح کرد: آموزش درس‌های نظری دانشجویان کارشناسی ورودی‌های سال ۱۳۹۷ و قبل از امروز حضوری می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه امتحانات پایان نیمسال همه مقاطع تحصیلی دانشگاه زنجان حضوری خواهد بود، خاطرنشان کرد: گفتنی است در صورت تغییر شرایط، هماهنگ با مصوبات ستادهای ملی و استانی کرونا تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه زنجان حضوری شدن دانشگاه ها دانشگاه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی