Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@14:20:53 GMT

وجود ۷۰ پروژه نیمه‌تمام در «خوسف»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۲۱۴

وجود ۷۰ پروژه نیمه‌تمام در «خوسف»

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، «محمدعلی ایمانی» سرپرست فرمانداری خوسف ظهر امروز در جلسه اعضای شوراهای اسلامی بخش جلگه ماژان و شهرستان، اظهار داشت: خوسف به دلیل داشتن ظرفیت‌های بسیار متعدد در بخش‌های مختلف آن چنان که شایسته این شهرستان است رشد نکرده است.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات مردم و به خصوص اقشار آسیب‌پذیر بایستی کارهای جهادی صورت پذیرد و در این جهت حمایت و همکاری اعضای شوراهای اسلامی بسیا مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خوسف تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف می‌تواند در راستای رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال و به تبع آن توسعه بیش از پیش شهرستان موثر واقع شود.

ایمانی یادآور شد: از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاری استفاده خواهیم کرد و سرمایه‌گذاران در چتر حمایتی دولت سیزدهم قرار داردند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به دستور رئیس‌جمهور در خصوص تخصیص حقوق دولتی و عوارض معادن به منطقه فعالیت معادن امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع تحقق پیدا کند.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت با اشاره به فعالیت ۳۷ معدن در این شهرستان، گفت: وجود ۴ معدن طلا، از جمله معدن قلعه‌زری که بزرگترین معدن زیرزمینی کشور است با تخصیص عوارض آن به شهرستان تحول خوبی در سطح شهرستان رخ خواهد داد.

ایمانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری خوسف را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: ۷۰ پروزه نیمه‌تمام که در سال‌های اخیر به دلایل متفاوت به اتمام نرسیده است.

وی یکی دیگر از دغدغه‌های شهرستان را نبود امکانات ورزشی در بسیاری از روستاها دانست و افزود: در بیش از ۲۰۰ روستای دارای سکنه شهرستان فقط ۴ روستا سالن ورزشی دارد و فقط در یک روستا زمین چمن مصنوعی احداث شده است.

سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: ایجاد فضا و مکان‌های ورزشی و توسعه زمین‌های چمن مصنوعی می‌تواند در راستای توسعه ورزش همگانی و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم باشد.

ایمانی تأکید کرد: باید با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود مسائل سطح شهرستان بررسی شود و در این زمینه هیچ تعللی از هیچ کس پذیرفته نیست.

وی یادآور شد: سهم شهرستان خوسف از اعتبارات نسبت به وسعت شهرستان ناچیز و این منطقه نگاه ویژه ملی و استانی را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری خوسف از همه اعضای شورای اسلامی خوسف و بخش‌های شهرستان خواست تا با همکاری و هماهنگی مشکلات مردم را پیگیری نموده و در دوران مسئولیت خود گره‌گشای مشکلات مردم عزیز باشند.

ایمانی گفت: دولتمردان و مدیران دولت انقلابی، ولایی سیزدهم از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده خواهند کرد تا بتوانند زمینه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان خوسف را فراهم نمایند و در این شهرستان نیز همچنین روحیه‌ای بایستی برای رفع کمبودها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: 70 پروژه نیمه تمام خوسف ۳۷ معدن فعال ایمانی سرپرست فرمانداری خوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه ستاد بحران شهرستان خوسف خواستار بازگشایی هرچه سریعتر تمامی راههای روستایی و راههای ارتباطی آسیب دیده ناشی از سیل شهرستان شد و گفت: ارزیابی‌ها به صورت جدی انجام  و اقدامات جبرانی خیلی فوری و جدی انجام شود.

عباس زاده افزود:تمامی دستگاه‌های خدمت رسان با تمام توان باید پای کار بیایند و اقدامات فوری و ضروری در این باره انجام شود. 
فرماندار خوسف  نیز با بیان اینکه:جاده‌های خوسف به ویژه در بخش جلگه ماژان در اثر سیلاب به شدت اسیب دیدند ، گفت: جاده صمدآباد و همند این شهرستان تخریب شده است.


حسینی با بیان اینکه بزرگترین حوزه خسارت دیده در این سیلاب اب نما‌ها بودند که با اسیبی که دیدند امکان تردد وجود نداشت، افزود: راه‌های عشایری و ایلرا‌ههای خوسف ۲۵۰۰ کیلومتر است که بیش از ۷۰۰کیلومتر آن خسارت دیده اند

وی با بیان اینکه درحوزه راهداری هم ۸۰کیلومتر دچار آسیب شدند از خسارت به 20 کیلومتر  از راه‌های فرعی روستاهم خبرداد.


حسینی گفت: ۶۶ واحد مسکونی در خوسف دچار آبگرفتگی شدید شدند و همچنین در سیل اخیر ۵۰۰ راس دام تلف شد
وی با بیان اینکه ۱۱۰۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی و ۱۸ رشته قنات و ۵باب استخر خسارت وارد شده افزود: در حوزه برق ۱۲اصله تیر برق سقوط کرده و برق برخی روستا‌ها دچار مشکل شده که البته مشکل رفع شده است.


فرماندار خوسف با بیان اینکه معابر 17 روستای شهرستان هم خسارت دیده و 15 بند خاکی از بین رفته است، گفت:۶۵۰ متر مربع هم ساختمان‌های میراث فرهنگی و ۲اب انبار اسیب دیدند.


دیگر خبرها

  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد