Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:55 GMT

توفان در شرق اصفهان آغاز شد/محدودیت ترافیکی اعمال شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۲۶۱

توفان در شرق اصفهان آغاز شد/محدودیت ترافیکی اعمال شد

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت وزش توفان در استان اصفهان اظهار داشت: توفان به همراه گرد و غبار در محورهای شرق استان اصفهان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه وقوع توفان و گرد و غبار در محورهای شرق استان منجر به اعمال محدودیت ترافیکی موقت توسط پلیس راه شده است، ادامه داد: محدودیت تردد به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای در محور آزاد راه شرق از پل اردستان تا پل فرودگاه اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی وزش باد شدید و تند باد لحظه‌ای در سطح استان از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر ادامه دارد، اضافه کرد: فعال شدن کانون‌های گردو غبار، احتمال آسیب به اشجار، سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها، کاهش میدان دید و اختلال در تردد در محورها حاصل این پدیده خواهد بود.

وی تاکید کرد: استحکام بخشی سازه‌ها و تابلوها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها امری ضروری است.

کد خبر 5461594

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران منصور شیشه فروش توفان محدودیت ترافیکی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان سانحه تصادف مسافران نوروزی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی حاجیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری به‌مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان اظهار کرد: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

وی افزود: در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان غیر از وظایف ذاتی، شش محور و هدف را ترسیم کردیم و پروژه‌هایی برای آن تعریف کردیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: رتبه نخست انجام امور واجبات شرعی را کسب کردیم و در این راستا نامه‌ای نیز از سوی مقام معظم رهبری دریافت کردیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751331

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر