Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان تویسرکان با بیان اینکه جهاد تبیین واجب مؤکدی است که امام جامعه سال‌ها است بر آن تأکید دارند و به ویژه در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ با توجه به جنگ نرمی که دشمن برای ایجاد مشکل در انقلاب اسلامی ایجاد نموده‌است، گفت: در دیدار با اقشار مختلف آن را یک فریضه قطعی و تکلیفی برای همه بیان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه بسیار مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ۷۰ قرن از عمر جامعه بشری می‌گذرد، انبیا و اولیا الهی با یک هدف آمدند تا خدا و فرامین الهی را در جامعه حاکم و محقق کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تلاش دارد مردم ایران در جامعه دارای سعادت اخروی و در دنیا آبادانی داشته باشند و در گام اول چهل ساله ثابت شد که انقلاب در اهدافش موفق بوده است.

حجت الاسلام نظیری در ادامه بیان کرد: دشمن به هیچ عنوان جرأت، جسارت و حماقت تعرض به جمهوری اسلامی را نخواهد داشت؛ بنابراین تلاش دارد تا مسیر انقلاب اسلامی و باورهای مردم را دچار انحراف و در تصمیم گیری مسئولان خدشه وارد کند.

وی با بیان اینکه نباید در سبد دشمن ناآگاهانه بازی کنیم، تصریح کرد: در جهاد تبیین باید کارآمدی نظام اسلامی را در سطح بین الملل فریاد بزنیم و عمق معارف انقلاب را باید درک کنیم.

این مسئول در ادامه از جهاد به عنوان حرکت پیوسته مستمر هدفمند در مواجهه با دشمن نام برد و افزود: انقلاب رو به جلو در حرکت است و مدیران نقاط قوت دستگاه خود را بزرگ و برجسته و به آن افتخار کنند.

حجت الاسلام نظیری یادآور شد: امروز در بسیاری از حوزه‌های علمی و فناوری در جهان حرف برای گفتن داریم که محصول تلاش‌های جهادی است و پوشش تبلیغی را باید به حداکثر خود برسانیم.

در سال جاری، برای اعزام طلاب به روستاها آمادگی حداکثری خواهیم داشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری، برای اعزام طلاب به روستاها آمادگی حداکثری خواهیم داشت؛ متذکر شد: روحانیت، در خط مقدم جهاد تبیین هستند و باید سعی کنیم مردم را از آنها محروم نکنیم.

حجت الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف خداوند امسال با همکاری و انسجام در شورای تبلیغ سعی داریم تا بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ روستای استان را تحت پوشش تبلیغی قرار دهیم.

کد خبر 5461557

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان سانحه تصادف مسافران نوروزی سفر استانی حجت الاسلام جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد