Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:18:12 GMT

آخرین وضعیت کیفیت هوا در شهرستان های استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۶۶۸

آخرین وضعیت کیفیت هوا در شهرستان های استان کرمانشاه

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا، عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در قصرشیرین ۱۹۷، سرپل‌ذهاب ۲۳۸ و کنگاور ۱۰۶ است.

وی افزود: کیفیت هوا در قصرشیرین در وضعیت ناسالم قرار دارد و توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: در شهرستان سرپل‌ذهاب کیفیت هوا بسیار ناسالم است که افراد در این شهرستان باید از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.


وی بیان کرد: کیفیت هوا در شهرستان کنگاور در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و افراد مبتلا به بیماری قلبی و ریوی، مادران باردار، کودکان و سالمندان باید فعالیت‌های سنگین و طولانی خود را خارج از منزل کاهش دهند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری ۷۱، زیبا پارک ۸۱ و کرمانشاه شهرداری مرکزی ۸۵ است و هوای این ایستگاه‌ها در وضعیت استاندارد قرار دارد.

کد خبر 5461635

منبع: مهر

کلیدواژه: گرد و خاک گرد و غبار هوای ناسالم هوای آلوده کرمانشاه قصرشیرین سرپل ذهاب گیلانغرب کنگاور بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان سانحه تصادف مسافران نوروزی سفر استانی کیفیت هوا خارج از منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران