Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:17:36 GMT

برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در مناطق محروم کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۷۲۱

برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در مناطق محروم کرمانشاه

مجید همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوهای جهادی با حضور کارشناسان اداره کل دامپزشکی و با همکاری سازمان بسیج جامعه کشاورزی در قالب قرارگاه‌های جهادی نوروز ۱۴۰۱ و با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمانشاه افزود: این طرح از هشتم تا دوازدهم فروردین ماه سال جاری در قالب انجام واکسیناسیون، معاینه رایگان، سمپاشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و بهداشتی دامپزشکی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این اردوها تعداد ۱۳ هزار ۵۶۹ رأس دام برای جلوگیری از شیوع بیماری PPR, یک‌هزار و ۷۰۰ رأس بره و بزغاله برای جلوگیری از بیماری بروسلوز و ۳۰۰ رأس دام سنگین برای جلوگیری از بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

وی گفت: تعداد ۲۵۲ رأس دام نیز برای درمان انواع بیماری‌ها معاینه شده و گفتنی است برای مبارزه با انگل‌های دامی و پیشگیری از بیماری‌های دارای انتقال از طریق انگل‌ها از جمله تب کریمه کنگو، یک‌هزار و ۵۰۰ رأس دام و سه هزار متر مربع جایگاه دام سمپاشی شد.

همتی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقا آگاهی دامداران این مناطق در خصوص پرورش دام و رعایت موارد بهداشتی ۷۲ نفر بصورت چهره به چهره آموزش دیدند.

وی گفت: اردوهای جهادی به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اداره کل دامپزشکی کرمانشاه هر ساله با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌گردد.

کد خبر 5461641

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دامپزشکی دامپزشکی کرمانشاه سم پاشی دامداری بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف سفر استانی مناطق محروم رأس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام