Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:24:54 GMT

جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال شرق۲ ۲۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۷۹۵

جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال شرق۲ ۲۲ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- مدیرکل راه آهن شمال شرق۲ گفت: جابجایی مسافر در نوروز امسال در راه‌آهن شمال شرق۲، ۲۲ درصد رشد داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، محسن اعتماد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 22 درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال شرق2، از جابجایی 37888 نفر مسافر از 24 اسفند ماه 1400 تا پانزدهم فروردین 1401 در بخش بین شهری و حومه‌ای خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نوروز سال گذشته تعداد 30976 نفر مسافر جابجا شده داشتیم که امسال این رقم به 37888 نفر رسیده است. همچنین با توجه به تنظیم و تشکیل به موقع قطارها ؛ حضور به موقع مامورین موظف و انجام آزمایش ترمز و صدور جواز صحت و سلامت قطار و نظارت مستمر در ایستگاه‌ها میزان تاخیر از مبدا کلیه قطارهای مسافری شمال شرق2 صفر بوده است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 با اشاره به جابجایی مسافران در ایام پیک نوروز اعلام کرد هیچ‌گونه شکایتی از مسافران در حوزه خدمات مسافری نداشته‌ایم.

اعتماد با بیان اینکه پارسال  در بین 21 اداره کل مناطق راه آهن موفق به رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌های تناژ بارگیری، تخلیه و تن حمل شده اظهار داشت: در تن کیلومتر حمل شده با 148 درصد رشد در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با حمل 45 میلیون تن کیلومتر رتبه نخست در بین همه مناطق راه‌آهن کشور را کسب کردیم.

رئیس‌جمهور از ایستگاه راه‌آهن بین‌المللی سرخس بازدید کرد مطالبه مردم مرزنشین خراسان رضوی از رئیس جمهور؛ راه‌آهن سنگ‌بست ـ دوغارون تکمیل شود ثبت حمل بیش از 45 میلیون تن کالا از خط ریلی گلستان؛ افزایش 253 درصدی رشد کالا از راه‌آهن شمال شرق2

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های فنی مانند ویروس منحوس  کرونا که تاثیر بسیار بالائی در روند بارگیری و تخلیه داخلی و صادرات و واردات و ترانزیت داشته افزود: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تلاش همکاران موفق شد در همه زمینه‌ها این محدودیت‌ها را پشت سر بگذارد.

مدیر کل راه‌آهن شمال شرق 2 تصریح کرد: در تناژ تخلیه با 253 درصد رشد در سال 1400 نسبت به سال 1399 با  تناژ 243 هزارتن، رتبه دوم را دربین مناطق راه آهن کشور کسب کردیم.

اعتماد افزود: همچنین در بخش بارگیری هم با 438 هزار تن و رشد 32 درصدی رتبه پنجم کشور را از آن خود کردیم.

انتهای پیام/581/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جابجایی مسافر راه آهن شمال شمال شرق2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی