Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:10:09 GMT

خسارت پسته‌کاران کرمانی جبران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۸۳۶

خسارت پسته‌کاران کرمانی جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، محمدابراهیم حسن‌نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی امروز در حاشیه بازدید از باغات خسارت‌دیده پسته شهرستان انار اذعان کرد: این بازدید نشان دهنده این است که سرمازدگی آسیب جدی به باغات پسته وارد کرده است.

وی بیان کرد: باغاتی که تحت پوشش بیمه هستند مطابق با بیمه‌نامه‌ها پیگیری خواهد شد که جبران خسارت صورت گیرد تا کشاورزان از لحاظ توان مالی قادر باشند از باغات پسته خود نگهداری کنند و باغاتی هم که بیمه نیستند گزارشات لازم به وزارت جهاد کشاورزی منتقل خواهد شد تا تصمیمات لازم برای کمک به کشاورزان اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسن‌نژاد تصریح کرد: اخیرا جلسه‌ای باحضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار  ونمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بنا به دستور وزیر از مناطقی که دچار سرمازدگی شدند بازدید شود که طی امروز منطقه نوق در شهرستان رفسنجان هم مورد بازدید قرار گرفت و گزارشات لازم تهیه تا تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/۸۰۰۲۱/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه کشاورزی خسارت سرمازدگی پسته کاران پسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور