Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرشاسبی درخواستش را به صدا و سیما فرستاد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نامه‌ای را به ریاست سازمان صدا و سیما ارسال کرد.

به گزارش طرفداری، تیم فولاد خوزستان به عنوان نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به رقابت با تیم‌های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آهال ترکمنستان در گروه C این تورنمنت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین راستا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد با ارسال نامه‌ای به ریاست صدا و سیما خواستار پخش مستقیم دیدارهای این تیم از شبکه سوم شد.

 انتهای پیام/

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس اعتراض سپاهان به صدا و سیما: نگاه تبعیض آمیز پذیرش ملی ندارد گل‌محمدی پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی؛ حرفی ندارم! منچستریونایتد به دنبال جذب هری کین و دکلان رایس کاسیاس: کریم بنزما مثل مرد عنکبوتی است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان