Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:46:12 GMT

گزارش زنده؛ پاختاکور یک- سپاهان یک

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۵۶۸۸

گزارش زنده؛ پاختاکور یک- سپاهان یک

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف پاختاکور ازبکستان رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب_هجدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

تماشاگر: کمتر از ۵۰۰ نفر

گل‌ها: دراگان چران (دقیقه ۲۸) برای پاختاکور

اخطار: شهریار مغانلو (دقیقه ۲۴)، سروش رفیعی (دقیقه ۳۳)، محمد کریمی (دقیقه ۳۴) از سپاهان

پاختاکور: الدوربک سویونوف، اولکسی لارین، کامن هادژیف، خوجی اکبر علی جونوف، فرخ سایفیف، عزیزبک تورگونبوئف، هوجیمات ارکینوف، دراگان چران، ایکرومجون علیبائف، اودیلجون خامروبکوف و سردور سابیرخوجائف

سرمربی: ووینسکی اسلاوچه

سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: ادهم محمد مخادمه (اردن)

شرح بازی:

دیدار دو تیم پاختاکور و سپاهان در نیمه نخست با مالکیت سپاهان بر توپ و میدان در دقایق ابتدایی همراه بود و این سپاهان بود که میل بیشتری برای رسیدن به گل نشان می‌داد. شاگردان نویدکیا چند موقعیت خوب گلزنی خصوصاً روی یک ضربه کرنر به دست آوردند اما به گل نرسیدند. با وجود برتری سپاهان اما این پاختاکور بود که روی تک موقعیت خود در نیم ساعت ابتدایی بازی توسط چران به گل رسید. لحظات پس از گل پاختاکور، سپاهان نامنظم بازی می‌کرد و پتانسیل دریافت گل دوم را هم داشت اما رفته رفته بر بازی مسلط شد و در دقایق پایانی نیمه نخست موقعیت عالی گلزنی این تیم توسط حسینی از دست رفت تا این تیم بازنده راهی رختکن شود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۸- پاختاکور) - ارسال زمینی تیز رو به بیرون علی جونوف از سمت راست در محوطه جریمه سپاهان با پاس دیدنی ارکینوف به چران رسید تا او در موقعیتی عالی با ضربه‌ای دقیق دروازه سپاهان را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه پاختاکور در نهایت با شوت پای چپ احمدزاده همراه شد که توپ از کنار دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴- کرنر ارسالی سروش رفیعی از سمت راست در محوطه جریمه پاختاکور با ضربه سر خطرناک گولسیانی همراه شد اما این دروازه بان پاختاکور بود که با جایگیری مناسب توپ را از نزدیکی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۳۱- شوت پای چپ احمدزاده از کنج محوطه جریمه پاختاکور، فضای بالای دروازه این تیم را شکافت.

دقیقه ۳۷- شوت محکم و خطرناک تورگونبوئف با پای چپ از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴- روی اشتباه مدافع پاختاکور و پاس در عمق مغانلو، حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما کنترل بد و ضربه ضعیف او با واکنش دروازه بان پاختاکور همراه شد تا بهترین موقعیت سپاهان برای تساوی از دست برود.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 566754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد