Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:25:37 GMT

مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۵۸۳۸

مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در ایران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن بیرانوند امروز پنجشنبه ر مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی اظهار کرد: هدف و اولویت اصلی فدراسیون، مسابقات المپیک آسیایی است.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد که بر این اساس ۲۲ وزنه بردار در اردو حضور خواهند یافت تا دو تیم آماده برای این این رقابت‌ها اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در رشته وزنه برداری برخوردار بوده که نیازمند توسعه یافتگی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی بهتر است.

بیرانوند، حضور علی میری در تیم ملی بزرگسالان و علی عالیپور در تیم ملی جوانان از این استان را نشان از ظرفیت بالای آذربایجان غربی در رشته وزنه برداری عنوان کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص هیئت این استان، تاخیرهایی در برگزاری مجمع انتخاباتی رخ داد که خوشبختانه امروز با حضور اعضا، رئیس جدید هیئت با اکثریت آرا انتخاب شد.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این مجمع گفت: وزنه برداری یکی از رشته‌های مهم ورزشی استان است و انتظار داریم شاهد پرورش قهرمانان بیشتر و افتخارآفرینی در این رشته باشیم.

سجاد بیرامی افزود: برنامه محوری، حفظ حرمت‌ها، توجه به شهرستان‌های دیگر استان و بهره گیری از تمام ظرفیت استان با همراهی جامعه وزنه برداری و جذب حامیان مالی از بخش خصوصی باید در اولویت برنامه‌های هیئت وزنه برداری استان قرار گیرد.

کد خبر 5461762

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری محسن بیرانوند مسابقات جهانی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه خراسان رضوی ماه مبارك رمضان مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف آذربایجان غربی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان