Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان از گروه C این رقابت‌ها از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه عبدالله القاسم شهر بریده به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

این دیدار با حملات و مالکیت توپ سپاهانی‌ها آغاز شد اما در برخلاف جریان بازی پاختاکور روی یک حرکت تمرین شده و سانتر از جناح راست با ضربه دراگان چران در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد تا نیمه اول را با این گل به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیمه اول فشار سپاهانی‌ها بیشتر شد و در مهم ترین موقعیت ضربه محمدرضا حسینی در یک فرصت خوب در محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان پاختاکور همراه شد. نیمه اول این دیدار با برتری ازبکستانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها فشار بیشتری روی دروازه حریف خود آوردند تا این‌که در دقیقه ۴۹ روی سانتر سروش رفیعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر پای شهریار مغانلو طلایی‌پوشان به گل تساوی رسیدند.

در ادامه حملات سپاهانی‌ها در دقیقه ۵۵ سانتر فرشاد احمدزاده روی سر محمد نژادمهدی و پاس او در مقابل دروازه به مغانلو رسید و در نهایت ضربه مغانلو وارد دروازه پاختاکور شد تا طلایی‌پوشان نتیجه را برگردانند و از حریف پیش بیفتند.

نفوذ دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۰ و پاس او به محمدرضا حسینی با ضربه بغل پا و زیبای این مهاجم سپاهان در گوشه دروازه سویونوف قرار گرفت و سپاهانی‌ها به سومین گل خود رسیدند.

پس از کامبک شاگردان نویدکیا، پاختاکور سعی در جبران گل خورده داشت اما ناموفق بود تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد و سپاهانی‌ها به اولین پیروزی خود در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

تقابل نکونام و استراماچونی برنده نداشت/ فولادی‌ها کم شانس بودند

دو تیم فولاد ایران و الغرافه قطر در دیداری از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در ورزشگاه عبدالله الفیصل جده به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول در صحنه‌ای لوسیانو پریرا دروازه الغرافه را باز کرد که داور بازی خطای مهاجم برزیلی فولادی‌ها را اعلام کرد.

در ادامه نیمه اول توپ بیشتر در میانه‌ زمین جریان داشت و دو تیم بازی درگیرانه و فیزیکی را ارائه دادند.

در اوایل نیمه دوم نیز حمله جدی و خطرناکی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا این‌که فولادی‌ها پس از ورود علیرضا کوشکی چند موقعیت خطرناک روی دروازه الغرافه خلق کردند.

فولادی‌ها تا پایان بازی فشار خود را روی دروازه حریف‌شان حفظ کردند و در مهم ترین صحنه لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۶ ضربه خود را به تیر دروازه زد و در گلزنی موفق نبود.

دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان روی دروازه سپاهانی ها فولادی ها نیمه اول دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم