Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت:امروز رسانه  هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سجاد بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) استان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ، سردارپاسدار نعمت الله باقری بر اثرگذار بودن رسانه‌ها بر افکار عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: امروز رسانه  هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است.

لبیک سپاه ولیعصر (عج) به فرمان رهبر انقلاب /سپاه خوزستان مرحله جدید طرح شهید سلیمانی را آغاز کردجانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: سپاه تمام امکانات خود را برای کنترل سیل98 به میدان آوردمعاون سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در دفتر تسنیم حضور یافت

وی با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج رسانه استان با اشاره بر توجه بیشتر به رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌های مبتنی بر دوران حاضر ‌بیان کرد؛ جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت ها، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه‌ها  و سرکشی از آن‌ها، تجلیل از خبرنگاران برتر، حضور رسانه‌ها در همه عرصه های انقلاب، همدلی و وفاق همه نیروهای ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم و باید اولویت بسیج رسانه باشد.

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انجام شده و پشتیبانی فرماندهی سپاه از مجموعه بسیج رسانه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.

در این نشست در خصوص فعالیت‌های بسیج رسانه و اهمیت آن در جامعه امروز بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افکار عمومی بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند