Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضائیان زاده گفت: از تعداد ۳۸۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کووید ۱۹ که در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ۵۶ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

دیروز با بستری ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا، ۳۷۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری بودند که از این تعداد ۵۵ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۴۰۳ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۲۳ هزار و ۱۵۲ بیمار مثبت شناسایی شده.

به گفته او، از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۴۵ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۵ هزار و ۲۲۶ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده.

دکتر رضائیان زاده می‌گوید: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون ۳۷۵ هزار و ۵۸ مورد تست سریع انجام شده و ۱۰۷ هزار و ۹۲۶ بیمار مثبت شناسایی شده.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به ۸ هزار و ۲ نفر رسیده اند.

او گفت: همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۲ هزار و ۶۳۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر رضائیان زاده گفت: در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب ۳ دُز، به ۸ میلیون و ۱۲ هزار و ۶۶ دُز رسیده که از این تعداد ۳ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۶۴۶ دُز نوبت اول، ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۹۵ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۹۲۵ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا مبتلایان به کرونا ابتدای شیوع بیمار مثبت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری