Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:50:11 GMT

مناجاتی: شانس صعود داریم/ موافق مربیان ایرانی هستم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۶۶۱۳

مناجاتی: شانس صعود داریم/ موافق مربیان ایرانی هستم

مهدی مناجاتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در گروه خوبی قرار گرفتیم که در آن بازی با آمریکا نسبتا سبک‌تر است. انگلیس بازیکنان خیلی خوبی دارد. ایران هم کم تیمی نیست و قطعا تیم‌های دیگر هم به این باور رسیده‌اند که به راحتی نمی‌توانند ما را شکست دهند.

وی افزود: می‌توانیم شانس صعود از گروه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به لژیونرها و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، می‌توانیم به اولین صعودمان در تاریخ به دور بعدی فکر کنیم. 

 سرمربی اسبق تیم ملی در رابطه با عملکرد دراگان سکوچیچ افزود: بنده از قدیم با آوردن مربی خارجی برای تیم ملی موافق نبودم. مربیان ایرانی خوبی داریم که هوش سرشاری دارند. آنها با توجه به شناخت کافی از بازیکنان و شرایط فوتبال ایران می‌توانند عملکرد خیلی بهتری نسبت به گزینه‌های خارجی داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: باید دقت کنیم کسانی را انتخاب کنیم که علاقه‌مند به رشد و پیشرفت فوتبال بوده و اهل باند بازی نباشند.

مناجاتی در مورد شانس‌های اول قهرمانی جام جهانی بیان کرد: تیم‌های برزیل، آرژانتین، انگلیس و فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند. 

قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه شب گذشته در شهر دوحه برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با انگلیس، آمریکا و برنده پلی اف اروپا (ولز با برنده اوکراین و اسکاتلند) همگروه شد. این دومین بار است که تیم ملی ایران و آمریکا در یک گروه قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی مناجاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی مناجاتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد